Ga naar inhoud

verschil tussen Intel Viiv Core2 Duo / Intel Core2 Duo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is het verschil tussen Intel Viiv Core2 Duo en de Intel Core2 Duo alle twee zelfde ghz en zelfde prijs maar je kan bij de online winkel kiezen tussen deze twee.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

• 2 weken later...

Geplaatst:

ViiV, is een pakket aan features die intel aanbied. Weet ze niet meer uit mijn hoofd, te lang niet meer met ze gesproken.

hoogstwaarschijnlijk als je bij intel zoekt naar Viiv dan zal je vast wel iets vinden.

Een van de fetures was dat ze conversie dione van file formats zodat je DMA deze kan afspelen,maar dan moet je DMA ook Viiv compliant zijn.

Dus voor zover ik het me kan herinneren zijn het allemaal software features

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Geplaatst:

Volgens mij bestaat er helemaal geen Viiv Core2 Duo, en zijn in principe alle dual core Intels Viiv gecertificeerd.

Viiv is de desktopversie van centrino: niets anders dan een bepaalde combinatie Intel chipset, Intel processor, en Intel netwerkkaart. Viiv pc's zou daarmee geschikt moeten zijn als Media Center PC.

Naar mijn mening niets anders dan een term die ze er bij gebruikers in proberen te rammen, zodat moederbord- en pc-fabrikanten zich vervolgens verplicht voelen om die Intel componenten te gebruiken zodat ze het stikkertje "Viiv" mogen plakken.

Geplaatst:

om kort te zijn: ja je hebt gelijk (zat nog wel een paar andere dingen bij). Zal eens kijken of ik die presentatie van hun nog kan vinden. Is al weer 2 jaar geleden dus moet effe zoeken.

Viiv zou een beetje een tegenhanger van windows media center moeten zijn maar is dat niet werkelijk

Geplaatst:

Is het dan om bepaalde redenen "beter" om de Viiv versie te kiezen, bijv. om later bepaalde dingen te kunnen doen die anders niet kunnen? Zijn er nadelen?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

poeh (zoals ik al zei is het 2 jaar geleden dat ik me ermee bezig hield), van hardware kant uit maakt het niet uit, alleen de software is het verschil. Ik weet niet of je de software ook los kan krijgen (hoewel ik toen die tijd niet overtuigd was van Viiv en het onnodig vond voor de klant

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen