Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Je moet de bitmap van provider 00 19 veranderen in FF FF FF FF FF FF FF FE , die staat nu op 00 00 00 00 00 00 00 04.<BR>De programmer waar dit mee mogelijk is heet Phoenix , het programma wat je nodig hebt heet SCE_SECA_V109.exe , en die is te vinden in de download sectie van sat4all.<BR>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>Als je weet hoe je met deze software moet omgaan is alles mogelijk met je originele MOSC.<BR>PAS OP!!!!!!!! met deze software is je kaart ook in één keer onbruikbaar te maken , bezint eer men begint...................<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Tech:<BR><B>Je moet de bitmap van provider 00 19 veranderen in FF FF FF FF FF FF FF FE , die staat nu op 00 00 00 00 00 00 00 04.<BR>De programmer waar dit mee mogelijk is heet Phoenix , het programma wat je nodig hebt heet SCE_SECA_V109.exe , en die is te vinden in de download sectie van sat4all.<BR>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>Als je weet hoe je met deze software moet omgaan is alles mogelijk met je originele MOSC.<BR>PAS OP!!!!!!!! met deze software is je kaart ook in één keer onbruikbaar te maken , bezint eer men begint...................<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>
phoje Geplaatst: 5 januari 2001 Auteur Geplaatst: 5 januari 2001 hoe kan ik een nieuwe orginele seca vrijschakelen.<BR>met welke programmer,en met welke software.<BR>via c+ lukt het meestal niet,dan krijg je na aanmelding alleen de free to air.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 ik heb gehoord dat je beter als bitmap<BR>ef ff ff ff ff ff ff ff doet.klopt dat?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Ja, verder geen probleem, alleen bij mij zend c+ steeds de 00 00 00 00 00 00 00 04 bitmap op de kaart, geen beeld dan. Maar daar is ook een oplossing voor :-)
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Zet C+ jouw bitmap weer om naar 04?<BR>Probeeer anders je ppua met 1 te verhogen, dit heeft verder geen invloed op de update's en is zo weer terug te zetten.<BR>@Digitalsat , in de bitmap alles op FF is maximale autorisatie , dus alles.<P>@phoje : Dit heeft geen invloed op de update's.<P>Maar , Pas op wat je doet , je kaart is,zoals eerder gezegd ,zo kapot als je niet weet waar je mee bezig bent.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Zet C+ jouw bitmap weer om naar 04?<BR>Probeeer anders je ppua met 1 te verhogen, dit heeft verder geen invloed op de update's en is zo weer terug te zetten.<BR>@Digitalsat , in de bitmap alles op FF is maximale autorisatie , dus alles.<P>@phoje : Dit heeft geen invloed op de update's.<P>Maar , Pas op wat je doet , je kaart is,zoals eerder gezegd ,zo kapot als je niet weet waar je mee bezig bent.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 heb ik al eens gedaan (ppua verhogen) maar, ppua word ook teruggezet!. Dus ook geen optie
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 wat ik niet snap is wat TECH in zijn antwoord schrijft namelijk:<P>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>&<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.<P>ik snap dus dat je prov00 moet veranderen maar iets later wordt gezegt verander niets aan prov00<P>groetjes henri<P>------------------<BR>
phoje Geplaatst: 7 januari 2001 Auteur Geplaatst: 7 januari 2001 is daarna de kaart nog wel te gebruiken voor c+ update's
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Ik heb de bitmap van provider 00 19 veanderd.<BR>(dat ging vrij simpel)<BR>ik weet alleen niet hoe ik met MKFindv2.exe een proggie kan schijven voor prov00.<BR>zou iemand zo aardig willen zijn en daar iets meer over vertellen.<P>b.v.d. Henri.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 hi,<BR>mk2 of mk3 schrijft een masterkey 02 naar je kaart.ook bleu 1.1 en de va****ten schrijven een key02.met deze 02 key kan men dan met sce 1.09 of hoger de bitmaps veranderen.<BR>ga naar configuratie in sce en vul daar in F2 en daarnaast de gezochte en geschreven key 02.daarna connect en dan provider.klik op read privider 00-0f als ik mij niet vergis en dan ga je naar canal+.dan kan je de bitmaps veranderen met een e en dan allemaal f'-en.<BR>werkt goed.zet een betaalprovider je kaart steeds terug,steek dan een blokker ertussen en daarvan heb je dan geen last meer.zie andere headers.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>tijdelijk e-mail: mailto:digital_sat_2001@mail.be
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Bedankt voor de info "digitalsat" het is me gelukt. <BR>De volgende stap is meerdere providers op m'n originele kaart proggen. Heeft iemand daar begrijpbaare info over?<BR>Het is allemaal wel veel werk, maar het is wel een mooie hobby.<P>Henri.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten