Ga naar inhoud


advies klein DVB-T ontvanger BELS TV in NL


Gast tram-man

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil Belgie 1 en 2 ontvangen via de GENK Zender hier in Eindhoven met DVB-T. Maar de ontvanger moet zo klein mogelijk zijn. Geen tooters en/of bellen. Wel gevoelig lijkt mij i.v.m. afstand en het feit dat ik niet 100% vrije zicht hebt hier. Hij moet ook eigenlijk een oudewets RF uitgang hebben.

 

Heeft iemand advies? Is zo'n Elcheapo ontvanger via ##GECENSUREERDE TEKST OF URL## duitsland goed genoeg?

 

Alvast bedankt en groeten uit Eindhoven,

 

Stuart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een Smart MX56, bevalt me prima, heb hem ook bij iemand anders neergezet. Enige nadeel is dat soms, als je hem altijd op standby zet, je hem niet goed aan kan zetten. Dan heb je b.v. geen geluid of geen beeld. Even met de knop achterop "hard" aan en uitzetten en het is opgelost, tijdens het kijken nooit last gehad.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had redelijk ontvangst vanaf Genk toen ik nog analoog keek en dat was met een raster antenna (+ filter) hier op zolder in de daknok. Ik zit in Eindhoven zuid. Ik wil eerst proberen met mijn raster antenna, als dat niet lukt dan koop ik een 'echte' antenna specifiek voor die Genk BE 1+2.

 

Ik zoek eigenlijk iets zo groot als een videobandje. Ik zal de Hauppauge site checken. Alvast bedankt! Stuart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...