JanAstra Geplaatst: 25 juni 2007 Geplaatst: 25 juni 2007 Hallo, Als ik een audio cd of dvd wil met nero burning room wil branden Doe ik het volgende type cd od dvd kiezen tracks in de betreffende map zetten dan loopt nero al vast. na een minuut reageert hij weer ,maar daarna verschijnt de volgende foutmelding: handtekening van fout:appname nero exe appver 7.5.9.0 mod mfc-71dll mod. ver 710.3077.0 offset 0029152 Heb al verschillende keren nero helemaal verwijdert ook in de registry en opnieuw geinstalleert, maar niets helpt de fout komt steeds terug. Branden gaat al helemaal niet, loopt ook dan steeds vast. mfc-71dll heb dit bestand ook proberen te verwijderen, maar dat gaat niet Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Alvast bedankt JanAstra.
Gast Geplaatst: 26 juni 2007 Geplaatst: 26 juni 2007 Ik zou één van de cleaning tools van de Nero website proberen en daarna Nero terug installeren. http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html Succes,
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Wat je ook Nog eens zou kunnen proberen is je nero er unstallen dus via het goede manieren teverwijderen daarna je pc opnieuw opstarten heel belangrijk en daarna een herinstallatie werkt niet altijd maar wel vaak in de computerwerled
jacobus Geplaatst: 6 juli 2007 Geplaatst: 6 juli 2007 probeer eens een andere versie van nero, of een ander brandprogamma. Mogelijk dat de oorzaak heel ergens anders ligt. Zelf heb ik problemen met branden kunnen oplossen door aspi drivers te installeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen