aanj Geplaatst: 27 juni 2007 Geplaatst: 27 juni 2007 Mijn Nokia 3230 laadt de accu niet (goed) op. Opladen van de accu's (2 , waarvan een redelijk nieuw) in een andere Nokia lukt wel. DE laadblokjes "lopen" wel , maar hij blijft leeg . Veschillende laders , ook 12 v . Een volle accu gaat wel 2 dagen mee , daarna gaat hij opeens van vol , naar bijna leeg . Iemand een idee ? Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
exciter Geplaatst: 27 juni 2007 Geplaatst: 27 juni 2007 de contacten, welke de accu aan het mobieltje koppelen schoonmaken en misschien een fractie van een millimeter bijbuigen, zodat ze met net iets meer druk op de accu aanleggen zal een mogelijke oplossing kunnen zijn... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Miauw Geplaatst: 27 juni 2007 Geplaatst: 27 juni 2007 Dit lijk mij op een accu die het begeven heeft. Let op, Nokia geeft op accu's dacht ik maar 6 maanden garantie. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
aanj Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Geplaatst: 14 juli 2007 Lijkt me sterk dat ze in de ene telefoon wel werken en in de andere niet ,en dat er 2 tegelijk kapot gaan . Misschien slechte contacten , maar deze kun je niet verbuigen, zijn schuifcontacten . Misschien slechte soldering , nog geen tijd gehad te kijken (weggeweest ) Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen