Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 kan ik op mijn Philips SECA ontvanger (5816) <BR>multi F1 kanalen kijken zoals mijn kennis op Irdeto (MM9500) ???<P>
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Ja , alleen kijkt jouw kennis naar het Premiere World pakket gecodeerd in Betacrypt.(tenminste als hij via de Astra kijkt)<BR>Het pakket wat jij kunt zien is van Canal+.<BR>Het commentaar is ,in tegenstelling wat al een jaar beloofd wordt, alleen in het frans.
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 En natuurlijk via de taquillas in het spaans.
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 dus bij canal+ kan je ook met de pitstraat, en de rijders on the track volgen. Hoe schakel je dan om van de pitstraat naar de baan ?!? bedankt<P>
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Er wordt dan uitgezonden op een aantal taquillas en K-kanalen. Je kunt dan gewoon van zender wisselen. Een interactief overzicht is er alleen voor de kijkers met een spaans/franse ontvanger volgens mij. (Ik weet niet zeker of Canal+ Nederland het ook uitzendt)
Aanbevolen berichten