Gast Geplaatst: 28 juni 2007 Geplaatst: 28 juni 2007 Hoi en al vast bedank voor het lezen. Voorheen had ik mijn ontvanger xsat410 aan een vaste schotel opstelling verbonden en keek naar astra en hotbird. Nu maak ik gebruik van een rotor en komen er dus meer sattelieten in het vizier. Ik moet nu deze satelieten invoeren in het menu ... op zich geen probleem echter... word er gevraagd om de frequentie (ik neem aan dat dit de frequentie is waar de zenders op gescand worden) maar welke frequentie moet dat zijn... is dat de frequentie van een willekeurig station op die satteliet en worden dan ook de andere stations op die satteliet gescand of is dat een bepaalde vaststaande frequentie die bij die satteliet hoort (omdat even verder in het menu ook gevraagd word om de polarisatie) Mijn vraag: bestaan er overzichten /lijsten van alle sattelieten met de passende scanfrequentie en polarisatie. Met vr gr Jan
Gast Geplaatst: 28 juni 2007 Geplaatst: 28 juni 2007 Die lijst hebben wij ooit gehad, iemand die nog op de Yahoo kan kan die er misschien gaan halen? Gevonden, zie bijlage. 1385229-SatellietNitFreq.doc
Gast Geplaatst: 29 juni 2007 Geplaatst: 29 juni 2007 Dat is fijn ... ik heb de bijlage opgehaald en dit is precies wat ik zocht. bedankt voor de service en hulp. Gr jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen