Gast Geplaatst: 28 februari 2002 Geplaatst: 28 februari 2002 Hoi.. Op de Nokia 3210 van mijn zoon staat sinds een tijdje op het display de mededeling "Contact Service" .Er valt niets meer mee te beginnen. Nu word deze telefoon al een tijdje niet meer gebruikt, (hij heeft een andere GSM aangeschafd) Ik vind het zonde om de 3210 dan maar niet meer te gebruiken, weet iemand of er een oplossing is voor dit probleem , en wat eventueel de kosten zijn om 'm op te lappen ??
whatyouneed Geplaatst: 28 februari 2002 Geplaatst: 28 februari 2002 waarschijnlijk moet je hem op nieuw flashen als mocht je dat niet kunnen ga dan naar de markt waar er veschilende unlock service bedrijfes zitten laat dit aleen doen als ze een jic box gebruiken !!!! of stuur hem terug naar nokia Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Gast Geplaatst: 1 maart 2002 Geplaatst: 1 maart 2002 als je een datakabel(f/m bus) hebt voor je nokia 3210 dan kan je het programma van deze link gebruiken Link ps een kabel kost ongeveer 10 a 15 €
Gast Geplaatst: 1 maart 2002 Geplaatst: 1 maart 2002 @ Whatyouneed , je zegt "de Markt" welke bedoel je ?? Waar ik woon , op de markt zeker niet !!
Aanbevolen berichten