Gast Geplaatst: 1 juli 2007 Geplaatst: 1 juli 2007 Hallo Ik heb net de 7700 ontvanger gekocht. Bij het bekijken van Astra HD promo kanaal en ook van BBC HD ontvang ik een 16/9 beeld. Bij pro7 en sat1 heb ik links en rechts een zwarte band. Ik vermoed dat ik deze zenders in 4/3 ontvang. Bij systeeminstellingen heb ik 16/9 tv gekozen en ik vind de instelling niet om 4/3 om te zetten in 16/9. Graag hulp hiermee? Groeten Guy
Gast Geplaatst: 1 juli 2007 Geplaatst: 1 juli 2007 Dat komt doordat beide zenders relatief weinig in HD uitzenden, als er wel een HD-uitzending is verschijnt er een HD logo in beeld. Ook 16/9 schijnt alleen in prime-time te worden uitgezonden. Bron: http://www.topfield-europe.com/forum/ groeten, Z.
Gast Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 Niets aan de hand. Beide zenders zender wel degelijk in 16:9 en HD uit maar voegen ZELF deze balken toe bij 4:3 uitzendingen. Zouden meer zenders moeten doen, zijn we van het herschalen af. Omzetten van dit soort uitzendingen naar 16:9 kan dus niet. Je Toppy doet het prima !
Gast Geplaatst: 7 juli 2007 Geplaatst: 7 juli 2007 Bedankt voor de info. Ik dacht dat het bug in de soft was. Groeten Guy
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 juli 2007 Geplaatst: 7 juli 2007 Klopt, ik heb de zelfde ontvanger, en het ziet er bij mij het zelfde uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen