Ga naar inhoud


Unlocken


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik vroeg me af of dat ik mijn telefoon waar een simlock op zit kan unlocken. Ook vraagt hij om een pukcode welke ik niet heb, omdat ik hem van een neefje heb overgenomen. Is deze Phillips Savvy weer bruikbaar te maken?

 

PS Ik ben een LEEK in dit GSM gebeuren.

PS2 Ik heb een MasteraII Programmer. Kan ik daar misschien ook wat mee doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Schilp, je savy kun je beter laten unlocken dan zelf doen, aangezien je voor de phillips modellen een speciale unlockkabel nodig hebt waar voeding op moet. Mocht je het wel zelf willen doen..Let dan op ...Een boel website`s bieden een data kabel aan ipv een unlock kabel. De prijs van een unlock kabel kan wel oplopen tot zo`n 50 euro of meer....

 

Groete, mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schilp,

 

Je hebt niks aan je mastera 2 voor het unlocken van je philips savvy, wel kan je ermee de zogenaamde motorola testkaarten maken...

Als je zelf je Philips Savvy Wil Unlocken dan zou Ik een Unlock kabel gebruiken waar je 5 volt (extern, dus niet intern dmv je seriele poort) kan aansluiten.. Je kan nog beetje spelen met het voltage bij de savvy (tussen 3 en 9 volt) Maar dat is niet het geval bij de azalis en xenium.

 

groetuh,

 

Jackie Aka Love4u

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schilp,

 

Ik heb je een PM gestuurd met een link naar een site waar je relatief voordelig aan datakabels en andere toebehoren voor mobiele telefoons kan komen, met name voor het Philips model die jij wil unlocken. Ik denk namelijk niet dat ik de link hier mag plaatsen.

 

Mischien kom je hiermee wat verder ?

 

<small>[ 16-04-2002, 23:22: Bericht gewijzigd door: pace ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...