keeft2006 Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 wireless access solutions nu weet ik niet hoe ik hem installeren moet ik heb hem aangesloten op de computer maar krijgt geen contact met de wireless dus wie heeft hier ervaring mee ik zal er 2 foto's bij doen
EL PIÑO Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 Ik ken die dingen... Dat is een antenne met ingebouwde ethernetaansluiting, primair bedoeld om uit te zenden over grote gebieden (denk aan een camping). Mijn werkgever gebruikte het voor de verre buitengebieden rond Breda en Tilburg, richting de Belgische grens waar geen kabel en nauwelijks ADSL mogelijk was. Via de ethernetaansluiting ga je er net mee kunnen ontvangen, normaliter zit er echter ook een BNC aansluiting op (rond stekkertje). Die kun je op je draadloze netwerkkaart of router aansluiten. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
keeft2006 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Geplaatst: 2 juli 2007 Bedankt voor je informatie Hier zit geen rond stekkertje op de bovenste foto daar kan je zien aan de rechterkant daar zit dus een netwerk stekkertje op aan de achterkant daar zit de antenne aansluiting aan ik hoop dat je mijn verder kunt helpen want verder heb ik hier niks bij alleen de antenne volgens mijn moet hier tussen de netwerk kabel ook een voeding tussen maar weet dus ook niet hoeveel volt als je aan een beschrijving kunt komen van dit apparaat zou heel leuk zijn
EL PIÑO Geplaatst: 2 juli 2007 Geplaatst: 2 juli 2007 Als er alleen een netwerkkabel op zit dan kun je er helaas niets mee ontvangen (althans, als je niet gaat modificeren), dan is het een model puur gericht op verzenden. Er zit een access point ingebouwd, daar steek je de netwerkkabel in. Via power-over-ethernet (stroom door je netwerkkabel) worden zowel antenne als AP gevoed. Documentatie heb ik er helaas niet van, mijn werkgever had het beheer al uitbesteed aan een andere partij en die hebben het hele zaakje (omdat het te storingsgevoelig was en meer kostte dan het opbracht) eind vorig jaar overgenomen. Je kan wel eens kijken op de site van de fabrikant. Zo te zien heb je deze (bij ons werd die 'de stoeptegel' genoemd). Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
rienk Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 BreezeNET B is a family of wireless point-to-point bridging solutions that operate in the ----- 5GHz band ----- kun je niet veel met de meeste routers zitten inde 2.5 ghz band moet al toevalig wezen dat er iemand zit met een singaaltje in dat gebied bij jou is geschikt voor point to point The BreezeNET B is a high performance wireless bridge system that provides high-capacity, high-speed point-to-point connectivity. Rienk
keeft2006 Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Geplaatst: 3 juli 2007 Dat is erg jammer dat ik hier weinig mee kan als iemand wel een wireless heeft voor in de Mas dan hoor ik dit graag Als iemand ook interesse in deze heeft laat maar weten
rienk Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 tja je kunt hem wel gebruiken maar dan moet je router ook een 5ghz singaaltje af geven en die zijn er weinig of helemaal niet mmm zijn er wel zie ik Rienk
EL PIÑO Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Er zijn er ook die wèl 2,4GHz zijn, die zien er net zo uit.. Dus het hóéft niet per se 5GHz te zijn. Even goed kijken op de antenne zelf, moet er bijna wel op staan. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
keeft2006 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Hallo allemaal fijn dat jullie mijn wil helpen Op de antenne kan ik dit nog lezen verder is het niet meer te lezen Dit staat er dus nog op T-2400 2.400 2500MHZ Ik heb ook even de kap van de wireless afgehaald daar stond nog wel een plaatje met beschrijving op aan de zijkant stond dit nog op MAC=0010e7f5eb80 ik zal er een fotootje bij doen ook heb ik hier geen voeding bij dus hoe kan ik dit oplossen hopelijk kunnen jullie hier wat mee
DRG Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 volgens mij werden die dingen ook gebruikt door een internetprovider hier uit het oosten, heeft ze de kop gekost trouwens.. zij gaven aan dat die op 2,5 Ghz liepen, ik heb nog wel ergens zo'n usb client liggen.. ripwave modem dacht ik. Ik heb bij een klant nog een set op het dak staan, een panelantenne en een ontvanger ( utp client waar ook breezenet op staat ) Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
keeft2006 Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Geplaatst: 7 juli 2007 Kan iemand mijn zeggen hoe ik in moet loggen in de wireless want ik ben nu ook in bezit van een voeding wat er bij hoort
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen