Wim J Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Kan iemand me een specifieke ADSL2 modem aanraden welke zeer stabiel werkt. Ik had wel graag gehad dat deze DynDNS ondersteunt, zodat ik geen PC moet laten draaien om via het net toegang te krijgen tot mijn NAS en IPcam. momenteel gebruik ik een Linksys WAG354G. Maar dat ding is allesbehalve stabiel. Loopt dagelijks minstens éénmaal vast. Met Wifi geactiveerd op het toestel is het zelfs niet werkbaar. Het Wireless gedeelte van mijn netwerk gebeurt via een USR 8054 ingesteld als Accespoint. Deze laatste werkt stabiel als accespoint. Naar mijn idee is het de ingebouwde router in de WAG354G die bij momenten vast loopt. Ook tips voor modem-router-accespoint combi's zijn welkom. Evt met alternatieve firmware,... WJ VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
MagicOnline Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Kijk eens naar de draytek vigor 2700 serie. Ben er uiterst tevreden over, vanaf aanschaf een jaar geleden altijd blijven werken. Zijn wel wat duurder dan Linksys, kost wat maar dan heb je ook wat! CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen