peter weyn Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 ik heb een duo lnb (astra 1en astra 3 ) van tv vlaanderen kan iemand de juiste antenne insteling geven aub ik ben nieuw in de wereld van sateliet ontvangers.
henrybu Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 is dit een lnb met een of twee uitgangen??? Je geeft aan in het menu aan dat je diseqc 1.0 dat moet je voor beide tuners appart aangeven. Als je een single lnb hebt dan natuurlijk voor de tuner welke aan de lnb zit. Succes
peter weyn Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Geplaatst: 3 juli 2007 lnb heeft twee uitgangen dat van die diseqs 1.0 staat op beide tuner 1 en 2 op geen
henrybu Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Je dient ook aan te geven dat er twee sat's te vinden zijn dus astra 1 en 3. Je dient ook aan te geven dat je naar twee sat's kijkt en welke dat zijn. Mocht dit ook niet helpen zou ik een in je schotel opstelling gaan zoeken.
0011 Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 De laatste software (Beta 1.4 revisie 214.15) kent de automatische instelling voor de duo lnb voor Astra 1+3. Als je deze downloadt in je receiver krijg je de juiste antenneinstellingen. Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2) Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799) Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal Kabel TV (Starter) via UPC Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen
peter weyn Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 bedank ik heb software geinstaleerd en alles werkt
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Situatie: 214.15 met 3 LNB's (Astra 1, Astra2, Hotbird) Ik wil: Astra 3 erbij Wat te doen: is de vraag dus. a) Kan ik een LNB (voor Astra 1) laten installeren door een duo voor Astra1 en 3. En verder hoeft er niets te gebeuren en kan ik in het menu de astra 3 laten zoeken etc. Of is het beter een LNB erbij te zetten
Gast Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Ik vermoed dat een dual LNB nog net past en een extra LNB voor Astra 3 niet meer. Maar ik zou me even tot de vakhandel wenden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen