Gast Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Misschien een domme vraag, maar als ik een adimo jazz wil aansluiten om astra 3 te ontvangen , kan ik dan zo'n speciale lnb daarvoor aanschaffen of is het beter om met 2 lnb's te werken? Wie kan me daar wat over vertellen.? Ik heb een 60cm schotel (geen bisat). Moet ik ook nog speciale instellingen in het menu v/d adimo wizigen? alvast bedankt voor uw reactie.....
Gast Geplaatst: 12 juli 2007 Geplaatst: 12 juli 2007 dankje wel voor de tip, ik ga er mee aan de gang. Heb hier nu een lnb van het merk konig die daarvoor geschikt is. Maar mijn schotel is 60cm, dus dat wordt nog even spannend. nog een laatste domme vraag; Moet je deze lnb ophangen met de uitstekende lnb aan de rechter of linkerzijde . gezien vanuit de schotelpan.
clemens2 Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 rechterkant. de alps lnb hebben een vrij smalle punt van de lnb daardoor wil deze vrij goed. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen