robbedoeske Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Weet iemand of dit moet werken.Ik heb hier zo`n converter bij mijn laptop,als ik er een nulmodem kabel tussen zet en deze aan de mutant knoop,geeft hij de melding dat de pc niet reageert.Voordat ik verder ga prutsen weet iemand of dit uberhaupt werkt?
Gast Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 De meeste van die spullen hebben maar een 3 draads aansluiting, send, receive en ground. Dit zou volgens mij genoeg moeten zijn voor FlashTools, ik denk niet dat zij gebruik maken van overige signalen. Wel even nakijken via MyComputer rechtermuisknop naar de hardware et naar de nummer van de com poort die aangemaakt is en nazien of dat met flashtools klopt. Anders kan je een Docking station met rs232 kopen, die werken meestal wel.
robbedoeske Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Oke bedankt,denk dat ik wel alles goed heb staan,maar toch lukt het niet.Hij maakt com4 aan,heb baudrate gelij gezet enz,maar lukt niet.We prutsen verder:)
FoF Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 vond dit op denktenk "you need use USB>Serial converter, it must by on Prolific or FTDI chipset, then you have a full serial port, not a emulation of serial" Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
robbedoeske Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 Oke bedankt,es kijken wat ik hier heb..
robbedoeske Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 Volgens mij moet dit de goede zijn toch,zie bijlage
FoF Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 dat lijkt in orde maar heb je de goede compoort wel te pakken? Citaat: Hij maakt com4 aan, in die afbeelding zie ik com2 staan Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
robbedoeske Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 Klopt,heb hem later veranderd naar com2,je probeerd wat.
FoF Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 al gelukt? Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
FoF Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 vraag eens aan klinux in 200s hardware Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen