Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Dit forum, komt er het dichtst bij. Hopelijk mag dit hier staan. Ik gebruik zins kort Microsoft Outlook 2007 Mail programma. Nu wil ik voor de veiligheid mijn gehele adresboek met de mailadressen daarin exporteren. Zoek functie gebruikt, niets over gevonden, ook in de handleiding kan ik er niets over vinden. Wie weet hoe ik in Microsoft Outlook 2007 het adresboek kan exporteren, en eventueel later weer kan importeren?
Gast Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Open outlook-->klik F1-->en typ daar: exporteren adresboek...dan krijg je de te volgen procedure om deze klus te klaren.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Mooi, maar het lukt niet, om het gehele adresboek te exporteren, of er een backup van te maken, die ook als het nodig mocht zijn gemakkelijk terug te zetten is. Blijkbaar zie ik iets over het hoofd, of ik doe iets verkeert. Bij outlook express, kan ik naar mijn adresboek gaan en dan onder bestand het gehele adresboek exporteren,
pietpiet50 Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Heb je wat aan deze link? Veel gevraagd namelijk met conversies LINK Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Oké bedankt, hier heb ik wel wat aan. Ga dit eens verder uitproberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen