Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Kan iemand uitleggen hoe je de bestandjes moet maken om met een Goldprogger in de PICs en Eeproms in te lezen.<BR>Graag in beginnerstaal. Stap voor Stap<P>Dat lijkt mij nu zo geweldig als er een intelligent persoon hier antwoord op kan geven.
Avalon Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hallo <P>Kijk eens in de Downloadsectie en download de starterskit van seca. En leef je daar eens op uit je zal zien dat je het voormekaar krijgt.<P><BR>Groetjes <BR>Avalon<P><BR>
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Als dat starterspakketje uitkomst had geboden dan had ik de vraag niet geplaatst.<BR>Blijkbaar zie ik iets over het hoofd waardoor het mij niet lukt een *.BIN of *.HEX<BR>te maken met de beschikbare key's.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik zou een pakketje van mastercrd downloaden, (gw soft). Je moet dan eerst de pic (het grote ic) programmeren, daarna kun je met eeprom edit 2.80, de keys rechtstreeks in de eeprom proggen.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Nu wil ik geen dom blondje lijken maar.....<P>Ik alle dowload secties af aan het struinen maar ik kan niets vinden wat erop lijkt??<P>Waar staat het programma dan.
Aanbevolen berichten