Ga naar inhoud


Samsung Personal Recorder SMT-1100TP opname/ afspelen problemen.


Gast BunchBeater

Aanbevolen berichten

Goedendag iedereen,

 

Ik heb een Samsung Personal Recorder met 160GB HDD.

 

Gister heb ik iets opgenomen zoals ik al zovaak heb gedaan, alleen

 

nu heb ik dat als ik het opgenomen programma wil afspelen dat ik deze tekst te zien krijg "Service nu niet beschikbaar".

 

Heb geprobeerd om de fabrieksinstellingen te herstellen.

 

Ook heb ik opnieuw iets opgenomen, dit is ook niet af te spelen.

 

Wat ik alleen nog kan doen is de HardDisk formatteren alleen doe ik dit liever niet i.v.m. programma's die ik nog wil bewaren of kijken.

 

Weet iemand waar dit door kan komen en hoe het eventueel opgelost kan worden?

 

Zelf weet ik niet waar ik voor support heen kan naar Samsung of KPN.

 

Groetjes van BunchBeater

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...