Gast Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 Goedendag iedereen, Ik heb een Samsung Personal Recorder met 160GB HDD. Gister heb ik iets opgenomen zoals ik al zovaak heb gedaan, alleen nu heb ik dat als ik het opgenomen programma wil afspelen dat ik deze tekst te zien krijg "Service nu niet beschikbaar". Heb geprobeerd om de fabrieksinstellingen te herstellen. Ook heb ik opnieuw iets opgenomen, dit is ook niet af te spelen. Wat ik alleen nog kan doen is de HardDisk formatteren alleen doe ik dit liever niet i.v.m. programma's die ik nog wil bewaren of kijken. Weet iemand waar dit door kan komen en hoe het eventueel opgelost kan worden? Zelf weet ik niet waar ik voor support heen kan naar Samsung of KPN. Groetjes van BunchBeater
Digiflip Geplaatst: 3 juli 2007 Geplaatst: 3 juli 2007 BunchBeater, De samsung PVR heeft aan de achterkant een doorlus snoertje zitten. Hiermee zet je het antenne signaal door van tuner1 naar tuner2. Is dit snoertje niet los gegaan? of niet goed aangedrukt? Flappie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen