Ga naar inhoud


Prijs verhooging basis pakket


dennisnlk

Aanbevolen berichten

Gast wanderer

tja als je geen risico's wilt nemen en 100% op safe wilt spelen gaat dat geld kosten!! ff rekenen... na 1 jaar speel je al quitte met de smartwi, dus zo erg is het risico van uitval nu ook weer niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Johan45
Ik weet niet hoe Digitenne er uit ziet op een CRT tvtje
Op mijn Philips 26PFL 5522D TVtje zit Digitenne ingebouwd.
Kabel (analoog), Digitenne of schotel, er is geen schokkend verschil als ik het aan mijn huisgenoten vraag.
Dus komt er een Digitenne kaartje in, kunnen de meisjes hier het zelf installeren in het zomerhuis en kan ik mijn tijd aan nuttiger zaken wijden. wink




Ik kijk beneden cds toppakket en boven digitenne(op een nog kleiner crt tvtje)en dat bevalt tot nu toe prima.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
tja als je geen risico's wilt nemen en 100% op safe wilt spelen gaat dat geld kosten!! ff rekenen... na 1 jaar speel je al quitte met de smartwi, dus zo erg is het risico van uitval nu ook weer niet...

Dan is Digitenne dus de logischere oplossing. En voor je zou vragen waarom ik daar dan niet op overstap, daar ben ik mee bezig.. Zit alleen buiten het dekkingsgebied en heb een rare storingsbron.

Zelfs als je CDS hebt is het voor een tweede/derde/vierde TV erg aantrekkelijk om Digitenne erbij te nemen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik kijk in de kamer naar mijn 9300 pvr 160 gig heeft nog niet een steekje laten vallen en boven kijk ik op een tv(lig op het bed) te kijken naar diezelfde 9300 met infrarood en kleine afstandbediening en werkt keurig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...