Gast Geplaatst: 19 mei 2002 Geplaatst: 19 mei 2002 Ik heb een Ericsson t65 i.c.m. een Ben vaak abonnement. Ik kan wappen via GPRS. dus GPRS werkt. Nu heet de Ericcson t65 ook een pop3 email client. Ik heb de instellingen overgenomen van outlook express. Maar de telefoon komt met de melding kan server niet vinden. Wie heeft een idee.
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 muurman, Bij welke provider heb je je emailaccount of is dit een aparte ericcson account? bob
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 ericcson heeft een pop3 email client. zou moeten werken met elke provider. Maar ik heb het met 3 verschillende geprobeerd, maar zonder resultaat.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Ping eens de mailserver die je wilt gebruiken via de ericson, en vul dan ipv de servernaam het ipadres van de popserver in. Misschien dat de GPRS gateway problemen heeft met bepaalde DNS queries. BEN had nl dat probleem ook..met ipadres loopt het als een speer.. Grz
Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 blijkbaar is mijn vraag niet helemaal duidelijk. De bedoeling is om met de telefoon zelf pop3 mail op te halen van een mailserver. Er hangt dus geen computer aan.
Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 Ja en je telefoon gebruikt een gateway op het netwerk van je tel provider. Vraag is helemaal duidelijk hoor.. Eventuele oplossing is simpel. I.p.v. popservernaam vul je het ipadres is. pingen moet je dus wel even doen vanaf een pc om zo achter het ipadres te komen. Grz
Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 ook met ipnr werkt het niet had ik reeds geprobeerd.
Gast Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Simpel, ik heb het wel eens gedaan. je hebt een aantal zaken nodig: -gprs of 'gewoon' gsm abo (gprs maakt het alleen wat rapper) -dialin account bij een internet provider -pop3 accountje en hier even kijken: h t t p:// www.tsixtyeight.com/DirectoryItemView.asp?did=20
Aanbevolen berichten