groeselt Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Hallo, ik heb een mitac 7521P notebook gekocht. Nu zag ik geen netwerkkart bij hardware, maar zit er wel in Nu ken ik wel een microsoft loopback-adapter installeren. Maar kom er niet mee op internet of netwerk. automatisch ip is gewooon anders en vast ip instellen pakt ook niet. Maar vlgs. mij is dit niet de goede maniet. Ik moet toch gewoon een netwerkkart kunnen instellen, maar ja welke en hoe? Weet iemand hoe ik gewoon op netwerk of op internet kom via deze netwerkkaart
jeevanhoof Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 hoi, staat er een geel uitroepteken bij je netwerkkaart? Zo ja -> driver installeren. staat er niets bij, maar staat ze wel in de lijst, dan zou ze moeten werken. Staat ze helemaal niet in de lijst...dan zit ze waarschijnlijk niet op je moederbord. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Hallo groeselt Zelfde had ik ook met een HP 6120 Laptop. Ik heb het mini netwerk kaartje er even uitgehaald en opnieuw gemonteerd. Daarna was de kaart wel te zien. Ik denk dat er geen goed contact was. Misschien is dit voor jou ook de oplossing. suc6 Vult u rustig aan !!!
exciter Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 vaak zit bij laptops de driver voor de netwerkkaart ingebakken in het driverpakket van het chipset. Even zoeken bij de fabrikant. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen