phum3 Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Tot eind vorige maand was ik één van de gelukkige zuiderburen die stiekem kon kijken naar de Nederlandse commerciële zenders. Spijtig genoeg is op 01/07/2007 mijn kaartje (blijkbaar) definitief op zwart gegaan. Twee jaar geleden heb ik dit kaartje samen met een extra vergoeding (daar ik niet over een Nederlands adres beschik) kunnen aankopen in een Nederlandse Satellietwinkel. Na telefonisch contact met deze zelfde winkel heb ik spijtig genoeg vernomen dat dit niet langer mogelijk is. Daar mijn familie de Nederlandse uitzendingen enorm mist, zijn we graag bereid iets extra te geven om opnieuw naar de commerciële zenders te kunnen kijken. Vandaar mijn vraag: is er een vriendelijke noorderbuur die, uiteraard tegen een schappelijke vergoeding, bereid is een extra kaartje op zijn account te activeren/registreren? Via de winkel heb ik vernomen dat dit voor noorderburen slechts 1 euro per maand extra kost. Aanbiedingen graag via PB (privé-bericht). Verplaatsing naar Nederland voor regeling en afhandeling is geen probleem. Alvast bedankt voor jullie reactie. Groetjes van een (voorlopige) droevige zuiderbuur, Piet
W3ird_N3rd Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Heb je niet gewoon hetzelfde probleem als de rest met update gemist? http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Cat=0&Number=1386453 Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
phum3 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Dacht dit eerst ook. Heb echter nog nooit een update gemist en aan de configuratie is totaal niets gewijzigd. Nu weet ik wel dat dit geen garantie geeft. Maar het kaartje was exact twee jaar in gebruik en de verkoper had toen gemeld dat ik met wat geluk twee jaar zou kunnen kijken. Vandaar dat ik denk dat het nu over-en-out is. Heb al enkele malen getracht om de kaart opnieuw te activeren (keer of vier). Maar nog steeds zonder succes. Vandaar dat ik vrees dat het in mijn geval niet gaat over een gemiste update, maar op het uitschakelen van een kaartje na twee jaar.
W3ird_N3rd Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Wat voor ontvanger/kaartlezer gebruik je? Niet iedere kaartlezer/CAM kan (her-)activaties aan. Want die gemiste update was niet de schuld van de kijkers, maar een fout van CDS. Als ik me niet vergis kan je de status van je kaart op canaldigitaal.nl zien. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
phum3 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Ben nu wel heel zeker. Had daar straks nogmaals een update aangevraagd. Heb deze zojuist ontvangen. Datum staat nu op 31-08-2007. Kan echter alleen NED1, NED2 en NED3 ontvangen. Alle andere commerciële zenders staan op zwart. Dus alle aanbiedingen zijn welkom. Alvast bedankt, Piet.
Miauw Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Je vergist je dat het 1 euro in de maand kost, want dat is enkel voor een extra kaart die je naast een abonnement basis of familie pakket die € 8,95 of 9,95 in de maand kost. Het Settopbox pakket appart kost naast de kaart 79,- (die heb je al) en registratie € 29,95 / 49,95 per jaar. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
phum3 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Dat klopt. Maar ik dacht aan iemand die inderdaad al het basis- of familiepakket heeft. Die zou een extra kaartje voor 1 euro per maand kunnen registreren, en zo er toch nog iets aardig aan verdienen. Ik weet trouwens niet of ik mijn bestaande kaart zou kunnen gebruiken voor een heractivatie bij een andere account (als tweede kaart). Ik weet namelijk niet hoe mijn kaart de eerste keer is geactiveerd en op wie deze werd geregistreerd. Dus ik ga er vanuit dat ik een nieuwe kaart moet aanschaffen. Deze zou ik dus via een vriendelijke noorderbuur moeten kunnen registreren en activeren. Als dit moet gebeuren via een volledige registratie (omdat de noorderbuur geen basis- of familiepakket heeft) zijn de kosten uiteraard voor mij. Als ik als zuiderbuur zelf een registratie zou kunnen doen (als dit mogelijk zou zijn), had ik namelijk deze kosten ook moeten betalen. Dus aanbod is: alle gemaakte onkosten voor mij (aankoop kaart, registratie en activering voor een volledig jaar) + daarnaast een overeen te komen éénmalige schappelijke vergoeding. Dus hopelijk ziet iemand dit zitten. In dat geval graag een privé-bericht.
Miauw Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Sorry, maar ik kan je niet helpen. Ik heb een Settopbox pakket die mogelijk gaat verdwijnen als CD wil verhogen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen