wammeswaggel Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Waar kan ik zien welke radiozenders er worden aangeboden op CDS? Na een scan heeft mijn ontvanger ClassicFm gevonden, maar geen geluid. Ik heb een Basispakket. De site van CDS geeft hierover geen informatie. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Citaat: Waar kan ik zien welke radiozenders er worden aangeboden op CDS? Na een scan heeft mijn ontvanger ClassicFm gevonden, maar geen geluid. Ik heb een Basispakket. De site van CDS geeft hierover geen informatie. Hallo wammeswaggel, Dat je geen geluid krijgt met je basispakket klopt. Zie URL Groeten, Alfons
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2007 Geplaatst: 4 juli 2007 Citaat: Waar kan ik zien welke radiozenders er worden aangeboden op CDS? Hier ... Frequentielijst radio 4 april 2007 Vult u rustig aan !!!
wammeswaggel Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Geplaatst: 4 juli 2007 Dank jullie beiden: ik moet dus een Familie-pakket aanschaffen! Hm, ik hou het dan wel via m'n Digitenne-ontvanger: niet zo mooi(hikjes), maar meer heb ik er niet voor over. Desnoods luister ik wel via Webradio. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen