Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Ik zie de tijdelijke internet file´s niet meer .Zijn niet verborgen,de tijdelijke internet file´s van de gadgets (sitebar) laat hij wel zien. Wie weet hoe ik ze weer kan krijgen? mvg hensat
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Als de toegewezen ruimte voor de tijdelijke internet bestanden overschreden wordt, worden deze automatisch gewist. Ga via Tools-->Internet Options-->General-->Setting button -->verhoog hier de toegemeten harde schijf ruimte.
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 dit is het niet,staat bij mij op zijn hoogst (1024mb) ,
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Dan denk ik aan...heb je iets draaien van crap cleaners(ccleaner enz...)die ook auto. zulke files kunnen wissen ?
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Misschien heb je de rechten niet om deze te bekijken? Klik eens met rechter muisknop op de map waar de tijdelijke Internet files staan--->Eigenschappen-->Security tab -->wie heeft hier rechten?
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 het stomme is dat ik de map ook niet kan zien waar hij staat maar hij is er wel ,ik kijk nu via internet optie´s de bestanden van de sitebar zie ik wel
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Die moeten ergens staan onder: C:\Documents and Settings\<usernaam>\Local Settings...
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 ik heb op de goede locatie gekeken is niet zichtbaar ,opie verborgen bestanden staat niet aan
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Laat U computer eens zoeken naar : Temporary Internet Files\Virtual
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 niets gevonden,ik zie alleen een grote lijst met tijdelijke internetbestanden van mijn sitebar,hierop staan de site´s nu.nl en buienradar dit is nieuw in windows vista,mischien zorgt dit voor een conflict.
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Ik denk niet dat 't conflict is, alleen heeft Microsoft De map Tijdelijke internet bestanden verscholen vanaf IE7 i.v.m. de veiligheid. Maar hoe krijg je die nu te zien?
Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 Kijk eens op je harde schijf of je onderstaand tegenkomt C:\Users\<usernaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Virtual
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 klopt dit is de lokatie,via default gebruiker zie ik de map temporary internet file´s alleen laat hij niets zien wat er in zit
Hensat Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Geplaatst: 5 juli 2007 heb de map nu gevonden ,heb iets aangevinkt bij map optie´s,alleen nog niets te zien ,alleen bestanden van de sitebar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen