Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb dit gestuurd naar TV Vlaanderen:

Citaat:
Ik heb hier twee ontvangers, een technomate 1500CI+ en een Powersky 1900CR, met een TVV kaart. De kaart werkt op beide ontvangers. Ik kan op deze receivers enkel de EPG zien van wat er op dat moment speelt en wat er volgt, da's al. Is er iets speciaals dat ik moet doen om de epg van de rest van de dag zien?

Mvg

En dit terug gekregen:

Citaat:
Geachte mijnheer ....,

Wij danken u voor het vertrouwen dat u in TV VLAANDEREN hebt gesteld, en helpen u dan ook graag verder om optimaal te kunnen genieten van al onze diensten.

Daarbij moeten wij echter meteen opmerken dat noch de Technomate 1500CI+, noch de Powersky 1900CR een door TV VLAANDEREN gecertificeerde ontvanger is, wat betekent dat wij niet kunnen garanderen dat deze naar behoren werkt in combinatie met onze smartcards. Voor meer uitleg over dergelijke compatibiliteitsproblemen verwijzen wij u naar www.tv-vlaanderen.be/pid_Compatibiliteit.asp.

Verder geven wij u mee dat het de Mediahighway EPG is waarop u het volledige zenderaanbod kunt raadplegen en dat de ontvanger automatisch overschakelt op een beperkte EPG wanneer u deze niet kan ontvangen. Mogelijk zijn uw beide ontvangers dus niet geheel compatibel en kunnen zij de Mediahighway EPG niet ontvangen. Om hiervoor een oplossing te zoeken, raden wij u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper of de producent van het toestel.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, kan u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder!

Oke, de EPG op de powersky hoeft niet te werken, wat me wel erg belangrijk is is die op de Technomate 1500CI+. Dus oke, de ontvanger heeft misschien die Mediahighway niet, is er geen manier om deze werkend te krijgen op de receiver?

De TVV kaart zit in de cardreader.

Bedankt!

• 2 maanden later...

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik heb een philips en ook geen volledige epg

alleen maar nu/straks

greetz

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen