Gast Geplaatst: 5 juli 2007 Geplaatst: 5 juli 2007 hallo, ik heb een strong str 8000 daar wil de kaart niet van updaten. weet hier iemand de oplossing voor???? is het een instelling die ik moet wijzing in het instellings menu??? alvast bedank voor je reacktie
strongetje Geplaatst: 6 juli 2007 Geplaatst: 6 juli 2007 skynet2000 vermeld even welke FW je erin hebt zitten. dan kunnen ze je beter helpen mvg, strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Prins hans Geplaatst: 6 juli 2007 Geplaatst: 6 juli 2007 Hallo, Domme vraag misschien, maar wat bedoelen jullie met het updaten van de kaart. Dat gebeurd toch automatisch door Canal digitaal? Greetz Hans Greetz Hans
rienk Geplaatst: 6 juli 2007 Geplaatst: 6 juli 2007 als het goed is wel ja soms wanweer een ontvanger tijdje heeft stil gestaan of je hebt er weer de orgineele software op gezet dan mist die ontvanger nog een patch (update) en die moet er dan ook nog weer worden opgezet om dan toch maar weer dat singaaltje voor je kaart te ontvangen Rienk
Prins hans Geplaatst: 7 juli 2007 Geplaatst: 7 juli 2007 Dat heb ik inderdaad gehad en ik heb er sattracker 3 opgezet, bedankt voor je antwoord. Greetz Hans
interpol Geplaatst: 7 juli 2007 Geplaatst: 7 juli 2007 Originele firmware opzetten. actievatie aanvragen. Sattracker erop zetten inclusief seca-patch (8000). groetjes van john. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen