Gast Geplaatst: 2 juni 2001 Geplaatst: 2 juni 2001 misschien verkeerde board,indien ja,verwijderd u het maar.ik heb hier een gros oude telefoonkaarten liggen met een chip.ze zijn opgebruikt.kan ik deze kaarten de chip dus gebruiken voor andere legale dingen?deurcontrole andere controle of iets?zijn die kaarten nog bruikbaar?ik wil er duidelijk op maken dat ik het NIET heb over het illigaal opladen,want dat is pure Diefstal.ik denk wel dat men de chip die erin zit mag gebruiken voor andere legale doeleinden.
Moderator Matchless Geplaatst: 2 juni 2001 Moderator Geplaatst: 2 juni 2001 nee, ze nergens voor te gebruiken, deze chip is beveiligd.(naar mijn mening , ik heb wel de data van deze chip voor je) Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
xinetic Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 Is deze data die je hebt bestemt voor een pic-kaartje, zo ja dan heb ik ook wel interesse xinetic@hotmail.com
Moderator Matchless Geplaatst: 7 juni 2001 Moderator Geplaatst: 7 juni 2001 nee, de telefoonkaarten gebruiken een sle chip.<BR>ik heb wel wat data van de pic chip , maar die kan je gewoon vinden als een datasheet <BR>, die staan meestal bij de fabrikant als pdf file <BR>ik kan je die wel opsturen Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 ik ben ook eens aan het zoeken geweest,<BR>naar dit soort zaken.<BR>kwam er achter,dat er een fuse zit tussen<BR>contact 4 en 8.<BR>deze wordt "geblowd" na het progameren.<BR>dus is later niet meer te benaderen<BR>via de programmer.<BR>wat wel kan is,de chip(goude contacten)er af<BR>peuteren met een mesje.<BR>dat ook doen bij een goldcard,en deze in de oude<BR>telefoonkaart plakken.<BR>als je die dan laat zien aan vriend/kennis<BR>tydens tv kijken,snapt ie er niets meer van<BR>apkay.<p>[ 28-06-2001: Message edited by: apkay ]
Aanbevolen berichten