The Librarian Geplaatst: 12 juni 2001 Geplaatst: 12 juni 2001 Ik kan met m'n VP-20 programmer met het proggie Chip-it het telefoonboek van mijn GSM kaart bewerken, hiervoor moet ik de vp-20 in de phoenix mode zetten (schakelaar omhoog) heeft niet echt met sat te maken, maar is wel handig om te weten dat het kan, ik bedoel t'is weer een nieuw aspect voor de hobby ("spelen" met een programmer )<P>GRTZ Andre
Edwin Geplaatst: 12 juni 2001 Geplaatst: 12 juni 2001 Waar heb je dat prg. gevonden.<BR>Ik gebruik reader03, maar vind het nogal beperkt qua mogelijkheden.<BR>Ik gebruik wel een phoenix op 3.5 Mhz hiervoor.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 12 juni 2001 Geplaatst: 12 juni 2001 Kijk maar eens op deze pagina <A HREF="http://club.euronet.be/yves.de.ryckel/" TARGET=_blank>Chip-it </A>
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Er staat volgens mij veel meer in die SIM kaarten. Is er ook een prog om al die gegevens uit te lezen ??<P>Erik-Jan
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Gebruik eens Chipcard reader.<BR>werk bij mij perfekt met een mastera
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Wie weet waar ik dat proggie kan halen ?Chipcard reader
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Over SIM-kaarten lezen gesproken.....<BR>Ik krijg ook regelmatig een SMS-melding op m'n Nokia (9110):<BR>Sender: +316530990<BR>Text: 'GSM kaart aangepast'<BR>Nu krijg ik bij dit soort berichten toch wel een beetje de kriebels (en zeker omdat *niemand* in mijn omgeving zulke berichten ontvangt) heb ik maar eens kontakt gezocht met m'n provider. (Talkline)<BR>Reactie: 'euhhhhh, momentje........ effe navragen' 'Ja, dat kan kloppen, (normaaal zou u daar geen bericht voor moeten / mogen ontvangen) want er zijn wat wijzigingen in de software gemaakt en die zijn naar uw telefoon ge-upload' <BR>En dit soort berichten heb ik al wel meer dan 10 keer ontvangen (ook als ik in het buitenland zit)<BR>Heeft iemand hier meer ervaring mee. Ik hoe hier in iedergeval geen warm gevoel aan over als remote de software van m'n kaart geproged kan worden.
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Dan lijkt het erop dat de telefoon wordt getraceerd (afgetapt)...Gauw een nieuwe halen..
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Waar baseer jij dat dan op? (ervaring mee?!?)<BR>Lijkt me stug (maarja, je weet maar nooit) zo interessant ben ik niet voor hun.<BR>Dan hebben ze wel andere wegen / mogelijkheden om mij te tracen (en ook een stuk makkelijker).<BR>(en, nee, ik ben ook niet paranoide )<BR>Is er echt verder niemand die dat ooit heeft gehad?!?!?
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Gewoon KPN bellen en die informeerd jouw dat deze opwaarderingen bedoelt zijn voor zowel landelijke als buitenlandse dekkingen.
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 waar kan je adapter halen waar ik mijn simkaart in kan doen(geb ik nodig om in een mastera te doen.
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 kijk eens op xxxxxxx.org of snij er zelf een uit een oud bankpasje of iets dergelijks<p>[ 03-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Luckyluke (cow-boy)<P>Als je het niet erg vindt<BR>heb ik ook intresse in de chipcard programma<BR>waar je van gebruik maakt<BR>Als het neit veel gevraagd is zou je die naar mij toe willen mailen<BR>en anders een url waar ik het vandaan kan halen.<BR>Ik heb geprobeerd op chipcard te zoeken maar weinig tot niets<BR>e-mail to: madarbaks@freeler.nl
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Kijk eens op <A HREF="http://www.xxxxxxxx.nl/" TARGET=_blank>http://www.xxxxxxxxx.nl/</A> <BR>bij producten<BR>Misschien makkelijk om je simkaart uit te lezen.<p>[ 03-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Aanbevolen berichten