Ron Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Huub, reclame en links naar commerciele sites zijn hier verboden. <BR>Ga jij eerst de regels van dit board maar eens goed lezen voordat je weer gaat posten!<BR>Dat geld ook voor 666-Software!<P>Toxic[Q]<p>[ 03-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 To Oudakker:<P>ik krijg ook met enige regelmaat berichten van Sender: +316530990<P>de boodschap is bij mij : "OTA OK".<P>Heb een KPN abonnement en word daar inderdaad niet vrolijk van.<P>greetz.<BR>viewer
EasySat Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 De boodschap "OTA OK" krijg ik ook weleens. Dit heb ik tot nu toe altijd genegeerd, maar zal de volgende keer eens terugbellen en/of sms'en.
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 kan imand mij ook vertellen hoe ik een kopie van mijn gsm kaart kan maken? ik word gek van dat kaartje in me telefoon en weer in de andere te stoppen
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Bij de meeste providers kan je gratis<BR>een dualkaart(clone) aan vragen zodra het er<BR>meer worden ga je betalen.
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 maar het is een pripay en ik heb gehoort dat het op een gw kan
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 opta oke <P>wil zeggen dat je kaart klaar is voor buitenland.<BR>dat zeg de ptt.<BR>na mij terug bellen<P>toen ik terug belde kreeg ik het bericht<BR>uw sim kaart is aan gepast en daar shrok ik van maar de ptt zei niets aan de hand zijn wij<P>dus bij deze het is oke
Gast Geplaatst: 12 juli 2001 Geplaatst: 12 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Luckyluke:<BR><STRONG>Gebruik eens Chipcard reader.<BR>werk bij mij perfekt met een mastera</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Iemand die weet waar de Chipcard reader is te downloaden, ik kan em dus niet vinden <BR>Met Chip it wil het niet lukken met de MasterA.........
Gast Geplaatst: 12 juli 2001 Geplaatst: 12 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Scooby Doo:<BR><STRONG><P>Iemand die weet waar de Chipcard reader is te downloaden, ik kan em dus niet vinden <BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Niet meer nodig, heb em toch zelf gevonden
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 Hoi,<P>Ik heb een vp2 progger en die wil niet werken met chipit krijg bij het opstarten al een foutmelding n.l. error Nr 62 generated by Project1, wie weet wat de oorzaak hier van kan zijn en hoe los ik dit op. trouwens mijn progger werkt goed als ik een gw card prog.<P>Scooby Doo zou jij mij dat programma eens willen mailen?<BR>radex@hetnet.nl<P><BR>
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Ik ben nou ook al een tijdje opzoek naar chipcard,maar nee hoor nergens te vinden( zal hem wel aan mij liggen ) maar kan iemand me wat op weg helpen
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 het werkt toch wel degelijk met een vp2<BR>lees de gebruiks aanwijzing van chip it <BR>maar eens aandachtig door en vergeet niet<BR>om de vp2 in phoenix modus te zetten
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hg:<BR><STRONG>Hoi,<BR>Scooby Doo zou jij mij dat programma eens willen mailen?<BR>radex@hetnet.nl</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Is onderweg
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Waarom zo moeilijk, ik heb net een nieuwe mobiele telefoon ( siemens m35i ) . Datakabel gekocht voor 35,00 Software van internet gedownload en kan nu telefoonboek,ringtones, logo's enz allemaal wijzigen.
Aanbevolen berichten