Ga naar inhoud


Wat vinden jullie van 100%NL?


Elwin

Aanbevolen berichten

  • 10 maanden later...

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik wil eigenlijk weleens een oud topic heropenen. 100%NL leeft nog steeds, maar draait nu 24 uur per dag non-stop. Ook is de 100% Nederlandse muziek verdwenen, en worden er nu ook niet-Nederlandse hits gedraaid. Op maandag start één programma, maar de rest blijft non-stop.

 

Vinden jullie dit een verbetering? Ikzelf niet. Ze zijn de zender daar een beetje aan het verprutsen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat ze van plan zijn bij 100%NL...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

100% NL..is een 100% waardeloze prutzender.

Ik heb het één keer gehoord en ben spaans gillend weggehold.

Zonde van mijn dure luidsprekers.

Mijn lijfarts heeft mij, in verband met mijn gezondheid, bevolen deze zender niet meer ten gehore te brengen. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien van Arzt wisselen.

Zeker Techniker K.K.? smile

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat zeg je, ik versta je niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En Lederhosen.

Sorry voor het off topic gaan, het is zeker vrijdagmiddag.

Maar weer terug naar het onderwerp dan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens zitten bedenken (om weer on-topic verder te gaan) wat ze met 100%NL aan zouden moeten. Misschien is dit een idee.

 

Het muziekformat van 100%NL lijkt redelijk op dat van Radio 100 FM in Denemarken. Waarom niet die naam gebruiken? Maar volgens mij is Radio 100 FM van Talpa Media, en dat is 100%NL...

 

Zo, we zijn weer on-topic! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewèèèèldig whistle

 

Nee , is die gecodeerd ??

 

Of is die FTA ??

 

Nee , ik pas indien smartlapperij , niet mijn kopje thee !!

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...