Ga naar inhoud


Wat vinden jullie van 100%NL?


Elwin

Aanbevolen berichten

Had dus inderdaad nog nooit gehoord van/gelezen over 100% NL (en dacht dus dat het een TVprogramma zou zijn over allerlei hollandse dingen)tot ik hier ging kijken. Maar is ongetwijfeld niets voor mij. smirk

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

100% NL..is een 100% waardeloze prutzender.

 

Wat is dit een waardeloze antwoord en dan ook nog wel van een moderator. Jij vind het een waardeloze prutzender, dit is jou mening. Wil jij dan die ook voor jouzelf houden. Anderen zijn het misschien niet met jou eens. Ik zou overwegen om te zeggen"Ik vind 100% een waardeloze prutzender".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe de kop ook is opgesteld, je dient altijd voor jezelf te spreken en niet in het algemeen. Er word gevraagd"wat vind u van" Dan dient u te antwoorden"ik vind het kloten" en niet "het is een kloten". Als u het laatste doet, dan beneemt u een andere zijn mening. Want een ander kan het wel een leuke zender vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy
Origineel bericht van: Brains
Hoe de kop ook is opgesteld, je dient altijd voor jezelf te spreken en niet in het algemeen. Er word gevraagd"wat vind u van" Dan dient u te antwoorden"ik vind het kloten" en niet "het is een kloten". Als u het laatste doet, dan beneemt u een andere zijn mening. Want een ander kan het wel een leuke zender vinden.
O.K. dan. Ik vind het een kut met peren zender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is onzin, tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord want radio intreseert mijn niet. Het gaat mij om de gebruikte woord keuze en een andere zijn mening vrij te laten. Maar zoals het nu is spelen jullie het op de man en niet om gebruikte zinnen of woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brains
100% NL..is een 100% waardeloze prutzender.

Wat is dit een waardeloze antwoord en dan ook nog wel van een moderator. Jij vind het een waardeloze prutzender, dit is jou mening. Wil jij dan die ook voor jouzelf houden. Anderen zijn het misschien niet met jou eens. Ik zou overwegen om te zeggen"Ik vind 100% een waardeloze prutzender".


als lid van dit board vind ik dat fred volkomen gelijk heeft.
Ook een mod mag als persoon een mening verstrekken.

Als iemand vraagt wat vinden jullie? wordt dus een mening gevraagt. waarom moet hij die dan voor zichzelf houden?

Zijn taalgebruik laat duidelijk niets aan het ongewisse over en is 100% nederlands.

Alleen jij gaat tegen de boardregels in en speelt op de man, dit vind ik geen goede zaak en zal dan ook een mod waarschuwen.

ontopic
Oneigelijk gebruik van de naam 100%nl daar er maar weinig nl overblijft.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jullie was eens Nederlands gaan leren. Het gaat niet om de mening, maar om de schrijfwijze. Als jij zegt:"100% is een kut zender", dan vertolk jij een menig die onomkeerbaar is. Als jij zegt: "ik vind 100% een kut zender", Dan heeft een ander ook nog een mening te vertolken. En nu moet een ieder het zelf maar weten hoe hij/zij het schrijft. Ik vind het nogal wat om per definitie het een waardeloze zender te noemen, er zijn misschien genoeg die het wel een mooie zender vinden. sleep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brains
Ik vind het nogal wat om per definitie het een waardeloze zender te noemen, er zijn misschien genoeg die het wel een mooie zender vinden. sleep


Vandaar ook de vraag : Wat vinden jullie van 100%NL
Daar wij in nederland vrije meningsuiting hebben mag iedereen zeggen wat ze er van vinden. Gezien de reakties vinden de meesten het maar niks, maar wie wil kan er graag naar luisteren. Als ze het maar niet in mijn woonkamer doen.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

als iemand z'n mening verkondigd, voila, daar werd om gevraagd.

ik vind het ook een rukzender, vandaar dat ik er ook nooit naar luister, sterker nog, m'n radio staat vastgeroest op Radio Veronica en niks anders.

 

maareh, ontopic maar weer ...

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brains, wat vind jij dan zelf van deze "prutzender"

 

Eerst lezen en dan schrijven. Ik had al gezegd dat ik eigenlijk nooit naar een radio luister en nog nooit van 100% had gehoord, totdat ik hoorde dat j van Veen op deze zender zou komen.

 

Dat er naar een mening word gevraagd MERDE is dan een mening van een persoon. Als die persoon dan onomwonden vast steld dat het een kut zender is, dan behoeft een ander zijn mening niet meer te geven.

 

Ik heb de zender nog niet eens gevonden dus ik kan er geen oordeel over vellen. Maar om per definitie als te zeggen dat het een kut zender is, gaat mij te ver.

 

Net zoals er vele zijn die wel een bom op canalplus willen gooien en soms ook weleens verkondigen. Als dit zou gebeuren, dan zit geheel Nederland zonder tv en radio, inclusief de kabel maatschappijen.

 

En nu hou ik er over op. Want taal begrijpen en schrijven is voor sommigen heel moeilijk. Terwijl iedere gek voor een rechtbank wel graag wil dat er een vormfout word gemaakt. En als er dan een gek vrij word gesproken op een vormfout, valt geheel Nederland weer over het OM. Welterusten sleep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Het verschil waar je nu de hele tijd over schrijft is alleen maar "Ik vind het" of "Het is" Een beetje spijkers op laag water zoeken vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...