Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, dat vind jij ;-)))))

Mij maakt het niet uit, als ze maar 100% groene stroom gebruiken.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Nou, laat ik dan de eerste zijn die een positiever beeld schets van deze zender: het is absoluut niet altijd mijn muziek, ik ben als een jongen van de jaren 60 meer van Pink Floyd (en ik ben zelfs een fan van Wishbone Ash, ga regelmatig naar de concerten in Nederland en Duitsland van ze) maar ik vind de muziek op deze zender wel onderscheidend van al die andere muziekzenders die allemaal op elkaar lijken (538, Q-music, Veronica, Sky en noem verder maar op)

Soms blijf ik wel eens hangen bij een nummer als ik al zappend langs de zenders ga en dan denk ik, hé, dit is een Nederlands nummer die ik aan lange tijd niet heb gehoord, best een goed nummer eigenlijk. Dus voor mij wel degelijk een aanvulling. Dat het verder een beetje truttige zender is neem ik op de koop toe.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Inderdaad, ze onderscheiden zich wel van andere hitzenders. Sinds ze ook niet-Nederlandse platen draaien vind ik 100%NL al wel minder onderscheidend geworden.

Verder over andere hitzenders, ik vind Radio Veronica niet zo'n hitzender, hoor. Wel jammer dat zenders die zich voordoen als oldieszender (Veronica en Radio 10 Gold) ook veel nieuw(er) materiaal draaien.

Geplaatst:
Origineel bericht van: minplus
Goh, bestaat good old Wishbone Ash nog!
(sorry, even off-topic hoor blush )

Jazeker, en ze treden nog regelmatig op in Nederland, daar zit dan ook jong publiek tussen de oude rockers, echt goeie gigs zijn dat!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Morgen bestaat 100%NL één jaar. Ik was weleens benieuwd wat jullie op dit moment vinden van 100%NL.

Ikzelf vind dat 100%NL steeds beter wordt, maar dat het nog niet zo'n leuk radiostation is als RTL FM was. Wat ik minder vind, zijn de vaak amateuristische DJ's die er presenteren. En verder vind ik het jammer dat ze (nog) niet via de satelliet te ontvangen zijn.

Lees ook het artikel op Radio.nl.

Voor mij hoeft het niet.............

Poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Gast fatfreddy
Geplaatst:
Origineel bericht van: Johan45
Citaat:
100% NL..is een 100% waardeloze prutzender

100% NL .... is 100% energie verspilling.

Pas maar op anders krijgen jullie nog een Brainsstorm over jullie heen. :D
  • 3 weken later...
Geplaatst:

100%NL bestaan vandaag twee jaar. Ze zijn inmiddels non-stop gegaan, en nu denken ze na over een naamswijziging, omdat ze niet 100% Nederlands product meer draaien op dit moment.

Iemand een leuk idee voor een nieuwe naam van 100%NL? Mij lijkt Radio 100FM (ook in Denemarken actief) of 4fm (zoals in België) wel wat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen