Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Hi,<P>Ik heb een smartcard die ik graag met een MasterA II wil uitlezen, maar weet niet welk type het is (nee geen chipknips ed).<P>Hoe kan ik achterhalen welk type het is?<BR>Kan ik lukraak de kaart proberen uit te lezen zonder iets te beschadigen?<BR>Welk programma is het beste hiervoor, want ChipCat en ***geen-reclame*** zijn toch wel een beetje sat-smartcard georienteerd.<P>gr<BR>Buizer
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Hoi,<P>Ben toevallig een proggie tegengekomen,misschien kun je daar war mee.<BR>Zie tekst as Programm gibt an, welchen BT-Chip die TV-Karte besitzt.<BR>Früher existierte mal ein ähnliches Programm namens 'whatchip'.<BR>Der nachteil ist allerdings, das es weniger informationen liefert.<BR>BT8*8pack.<BR>Geef even e-mail stuur ik het.<BR>Gegroet Guus
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Hallo !<P>Dat proggie wat jij bedoelt is om te kijken wat voor BT chip er op je tv kaartje zit !<BR>dus geheel onbruikbaar voor jullie doeleinden !<P>Groetjes !
Aanbevolen berichten