Ga naar inhoud

cccam updaten mutant

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

hoe kan ik eenvoudig de cccam updaten naar hogere versie b.v 2.01

wat moet er allemaal veranderd worden

gr boma

Geplaatst:

Is je probleem met Ccam dan al opgelost, uit een vorig thread.

Tot nu toe heb je op mijn vraag aan jou daar nog geen feedback op gegeven.

Wat was de oplossing,zodat andere die hetzelfde tegenkomen er ook wat aan hebben

Geplaatst:

Via je Blue Panel en dan IPK (rode toets)Mocht je b.v een interne share gebruiken???Vergeet dan niet je CCCam.cfg eruit te halen!!!Die wordt anders ook overschreven.

Gr.Info

Geplaatst:

hallo

neen dat probleem om de web info te zien is nog niet opgelost of is er andere mogelijkheid om deze op te roepen b.v extern programma onder windows

gr boma

Geplaatst:

ik gebruik hl 2.14 is geen bleu pannel zal moeten gebeuren met dcc denk ik

gr boma

Geplaatst:

gewoon de nieuwe versie erover heen met een ftp programma.

Geplaatst:

wel even process killen voor je het eroverheen kopieert

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bij het opnieuw installeren (flashen) van Enigma kom ik het volgende probleem tegen:

Om de CCcam te installeren ga ik zoals jullie beschrijven via IPKG naar Addons om deze op te halen. Echter de update (groene knop)via de server doet het niet.De site ligt eruit?? Ik kan aldus de CCcam niet automatisch meer installeren. Hoe moet ik nu handelen? Kan iemand mij helpen!

Geplaatst:

welke image?

voor de sf of de ab image staat er op de site van het sf team een update, die heb ik ook gebruikt om de boel weer aan de gang te krijgen

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:
Citaat:
Bij het opnieuw installeren (flashen) van Enigma kom ik het volgende probleem tegen:
Om de CCcam te installeren ga ik zoals jullie beschrijven via IPKG naar Addons om deze op te halen. Echter de update (groene knop)via de server doet het niet.De site ligt eruit?? Ik kan aldus de CCcam niet automatisch meer installeren. Hoe moet ik nu handelen? Kan iemand mij helpen!

Toch niet toevallig een andere zenderlijst erin gezet?

Geplaatst:

Dank voor jullie reactie bigm en robbedoeske echter mijn probleem is niet opgelost. De enigma draait goed bij mij en de zenderlijst is hetzelfde gebleven echter ik kan de CCcam niet automatisch installeren omdat het SF team het niet meer ondersteunt. Mijn vraag luidt hoe installeer ik nu handmatig de CCcam. Waar moet ik hem in zetten (welke map) en hoe activeer ik hem?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen