Ga naar inhoud


[Strong 8100] 8100 GSM stoort


Gast Sagittarius

Aanbevolen berichten

Wanneer ik naar de tv aan het kijken ben en iemand zijn gsm gaat over in de kamer, valt het beeld van de satelliet weg.

Je krijgt dan rechtsonder een rood blokje te zien. Wanneer het gesprek wordt beeindigd, is er weer beeld.

Is dit met nieuwe software op te lossen of zit dit in de hardware??

 

Ik maak nu gebruik van de standaard software (versie 22 oem1, type 0, patch run 0) met een canaal digitaal kaart.

Ik heb een srt8000 en n.a.v. de softwareversie blijkt dit dus de 8100 genoemd te worden, als ik het goed heb begrepen.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat dat een 8100 genoemd wordt klopt, ik denk dat het inderdaad aan de hardware ligt maar in principe kun je er gewoon andere software inzetten om te proberen, niet dat ik denk dat het daar aan licht. mischien moet je de kabel naar de LNB even goed nakijken en ook de Scart kabel naar de TV. ik heb zelf ook een 8100 en die heeft daar geen last van.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij stoort alleen op het gsm signaal. We hebben een dect telefoon en die doet dat niet.

 

Kan ik de sattracker dutch van Cobus er op zetten

en dan gewoon gebruik blijven maken de canaal digitaal kaart, zoals het nu ook gaat??

Of moet er nog meer gepatcht worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee in het geval van een 8100 zal je niet verder hoeven patchen, alleen zal ik er dan wel even een EMU patch op zetten (kun je Digital+ mee openen) maar je kunt beter gewoon Sattracker 3.0 nemen en die erop patchen. dan naar kanalen laten zoeken en er daarna pas een EMU patch opzetten (die volgorde geld ook voor de Cobus versie) maar ik denk echt niet dat het het probleem verhelpt

 

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik maar eens kijken, kan niet zeggen of dit altijd zo is geweest.

Het valt me de laatste maanden op. Dan moet ik maar eens kijken wat ik ga doen.

Toch bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...