renzie Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Een vriend van mij heeft een nieuwe harde schijf in zijn PC geplaatst en windows XP , Outlook etc hier nieuw op geinstalleerd. Hij heeft verzuimd om van de outlook folders op zijn oude harde schijf *pst bestanden te maken die hij nu zou kunnen importeren. hoe kan hij de mailbestanden die nog op zijn oude harde schijf staan in zijn huidige outlook krijgen? is er een bestand in de oude my documents folder die kan hij kan overzetten? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Crest Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Er is een outlook.pst bestand aanwezig. Deze is verborgen. Via mapopties moet je de bestanden zichtbaar maken. En dan in de betreffende gebruiker folder naar het bestand zoeken. Of gewoon via zoeken het bestand *.pst zoeken. Exporteren betekent alleen maar dat je het bestand ergens anders wilt neerzetten om later te importeren. Nu je het bestand nog hebt, kun je het zonder meer kopieëren en weer importeren. Succes.
EL PIÑO Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Als hij zijn schijf niet heeft geformatteerd, staat er in \Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook gewoon een PST bestand, dat is te importeren in Outlook. Standaard is dat bestand wel verborgen, via Extra -> mapopties is dat te voorschijn te toveren. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
renzie Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Geplaatst: 11 juli 2007 Thx. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
wammeswaggel Geplaatst: 11 juli 2007 Geplaatst: 11 juli 2007 Wat hij zeker niet moet proberen is om in Outlook de mapopties aan te passen naar de oude harde schijf: dan wordt de map met e-mails nieuw aangemaakt en ben je je oude mailtjes kwijt(ik dacht een keer slim te zijn, maar helaas). Dus kopieeren is de enige optie. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen