Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 Bestaat er een programma (onder windows) dat automatisch verteld ofdat er een GOLD, SILVER of FUN card in je Mastera zit? Ik zoek dus een programma dat uitleest welke chip in m'n smartcard zit en mij doorgeeft of het een GOLD kaart is of misschien een FUN, of misschien wel heel iets anders is. Bestaat zoiets?
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 Uhm neej ik geloof van niet. je hebt wel goldprog 140 dat ziet welke goldcard je hebt maar volgens mij is er niet echt 1 programma dat alle kaarten ziet,want je hebt voor de meeste gangbare kaarten een eigen programma,tje dus het zal wel moeilijk te vinden zijn denk ik. maar als je hulp nodig hebt mag je me vragen via PM groetjes
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Heb net een multi-programmer gekocht die alle soorten kaartjes automatisch identificeert. Hoort helaas alleen een stukje hardware bij maar is een heel gebruikersvriendelijk progje met de meeste gangbare kaarten al in het geheugen. Mocht je er niet uit komen dan is er altijd nog een goed alternatief.....
Aanbevolen berichten