Ga naar inhoud

iemand ervaring met week epg, eventueel in combinatie met de Arion AF 928?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom ga je dan niet terug naar je dealer met het toestel? Volgens het Europees recht moet je leverancier de eerste 6 maanden aantonen dat het defect NIET in het toestel zit. Dat kan hij niet, dus is het toch zo klaar als een klontje?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Nadat je in die winkel zo voor schut bent gezet, kan ik mij best voorstellen dat je wat aarzelt daarheen terug te gaan. Maar toch maar doen!

Geplaatst:
Citaat:
Waarom ga je dan niet terug naar je dealer met het toestel? Volgens het Europees recht moet je leverancier de eerste 6 maanden aantonen dat het defect NIET in het toestel zit. Dat kan hij niet, dus is het toch zo klaar als een klontje?

Ik weet niet waar je woont koba, maar volgens Belgisch recht heb jij 2 jaar garantie.
Geplaatst:

Ja het beste is dat ik zo rap mogelijk terug ga naar deze winkel, maar het is een feit dat de winkel op 150 km van men deur is. Het is te zeggen, ik ben van regio Antwerpen (belgie) en de winkel is in Zoetermeer.

Toen ik aankocht dacht ik dat ik aankocht in vlissingen. Dit is niet zo ver van bij mij. Laat ons zeggen 50 km.

Maar blijkbaar hadden ze opgestuurd vanuit zoetermeer en daarom moest ik de defecte ontvanger ook terugsturen naar zoetermeer.

Heel veel ongelukkigheden samen laat ons maar zeggen. Maar daardoor is het ook niet op 1,2,3 dat ik naar die winkel geraak. pfff

Ga toch maar zo rap mogelijk proberen gaan. Mss zaterdag dagje vrij nemen

Ik laat het dan wel weten

Groeten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen