sat_viewer Geplaatst: 15 juli 2007 Geplaatst: 15 juli 2007 Ik heb een Atec AL181N monitor met ingebouwde TV tuner, die werkt maar niet meer oplicht. Ik kan kanalen wisselen, geluid + en -, maar daar blijft het bij. Elco's zijn reeds nagekeken en blijken ok te zijn. Graag had ik een schema verkregen of een link voor een schema. sat_viewer
sat_viewer Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2007 Niemand ? Ook niet wat het zou kunnen zijn ? om even te verduidelijken, toestel werkt maar het scherm licht niet op sat_viewer
Frans B Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Je zou kunnen proberen om het screen open te draaien. Krijg je dan nog niets, dan kan het een slecht contact zijn op de buis, of een weerstand in de G2 defect. Dit zijn standaard problemen bij tv's en monitoren. System Administrator (niet van deze site)
hansje2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 dit is waarschijnlijk een LCD-scherm, dan heb je geen screen. backlight licht niet op? dan moet je kijken naar de inverter.
sat_viewer Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2007 Bedankt Frans B en Hansje2 voor de reply, het betreft inderdaad een LCD scherm sat_viewer
arnoldl Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 invertor defect , kijk eens of er fuses op het invertor bordje zitten.. geen fuses en elko's en c's vervangen, dan op zoek naar een nieuw invertor board. grtx , arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen