Ga naar inhoud


Uitbreiding Casema DTV


Bink

Aanbevolen berichten


RNN7 is ooit begonnen als regionale zender voor Rotterdam e.o., nu willen ze landelijk.

 

Ze zijn ook al via satelliet te zien, het is niet echt een hoogwaardige zender.

 

3Voor12 is inderdaad van de VPRO.

 

Zoals ik in een andere thread al zei, hoop ik dat de pakketten van Casema, Multikabel en @Home eindelijk gelijk getrokken worden (in positieve zin van zenderaanbod).

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dan af, waar wachten ze nog op. De infrastructuur is er in ieder geval, Casema heeft met het herschikken van de analoge kanalen ook weer bandbreedte beschikbaar.

 

Maar ik weet wel waar ze op wachten natuurlijk, er moeten ook contracten gesloten worden. De bestaande contracten kun je niet ineens voor meer mensen laten gelden.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M6 is niet Zwitsers, maar Frans. En, er zal vast wel een Zwitserse editie van zijn maar die is er van Pro7 ook.

 

M6 is echter van RTL, de grootste concurrent van Pro7Sat1 in de Duitstalige gebieden (en straks ook in Nederland als de fusie met SBS rondkomt).

 

Overigens kunnen die Duitse zenders mij gestolen worden. Ik zit te wachten op zenders als NGC Wild, 3voor12, MTV Hits, VH1 Classic en MTV Brand New.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Volgens de site dutchmedia valt er het komende half jaar weinig uitbreiding te verwachten van het digitale pakket van Casema.

Volledige harmonisatie van de drie kabelbedrijven en hun digitale pakketten word pas begin 2008 verwacht.

Het kan betekenen dat er zenders bij komen maar ook zullen sommige zenders verdwijnen aldus Dutchmedia.

Wel komt er eind September een kleine uitbreiding met Goede doelen tv en 3voor12 van de VPRO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag aan Bink. Weet jij al iets meer over digitale zenderuibreiding bij Casema? Volgens de site Dutchmedia komen er maar twee zenders bij en nou niet echt de zenders waarop ik persoonlijk zat te wachten. Is het een half jaar wachten op een grote uitbreiding van zenders? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...