Gast Geplaatst: 16 juli 2007 Geplaatst: 16 juli 2007 Weet er iemand hoe SKY Anytime werkt? Ik heb een SKY PVR3 van Pace en sinds gisteren heb ik een extra optie in de epg genaamd SKY Anytime. Het is een systeem dat uit zichzelf verschillende programma's opneemt en die in de SKY Anytime lijst zet (niet in de planner waar je eigen opnames terecht komen). Ik begrijp niet wanneer ze dit doen en hoe het kan zonder dat de ontvanger naar die zender schakelt. Ik heb trouwens mijn telefoonlijn niet aangesloten.
Jean-Claude Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 is een data-stream die 's nachts verstuurd wordt, als ik het goed voorheb. Je bent wel een heel stuk van je HD kwijt voor die Anytime..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
testerbe Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Is het niet zo dat die Pace in feite een harde schijf heeft van 160 GB (tenminste de actuele standaard versies) maar dat slechts 80 GB gebruikt wordt voor de eigen opnames en 80 GB voor de interactiviteit? Hoe krijg je toegang tot de opnames in AnyTime? Kan dat ook niet via internet bediend worden dacht ik?
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Dat het een stuk van je harde schijf gebruikt is totaal fout. Mijn harde schijf was vol toen SKY Anytime bij mij van start ging. Er zijn nu al 6 programma's opgenomen in ANYTIME zeker meer dan dat er nog vrij was. Ik denk dus dat er een schijf van 160gb inzit waarvan 80gb voor de gebruiker. Je moet op TVGUIDE drukken en dan het rode knopje. Het moet wel actie zijn je epg moet geupgrade zijn. Gebeurt allemaal automatisch. ANYTIME is echt heel tof. En zeker als het gedownload wordt.
Jean-Claude Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 je spreekt jezelf tegen - als er een schijf van 160 GB inzit met 80 GB voor de gebruiker, dan neemt die anytime ook 80 GB in (wat ik dacht). en op 80 GB kan je héééééél wat programma's kwijt. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Sky anytime is een interactive dienst van Sky. (u dient op de rode knop te drukken, dus een dailer (als je niet in de UK woont) is noodzakelijk. Sky anytime is een verzameling van TV programma's ('pick of the week'), door de mensen van Sky samengesteld. Wat is er te zien, films, docu enz, alles hangt af van uw huidige abonnement bij Sky. Heb je geen abonnement bij Sky dan zal je ook niet veel zien. meer info hier Het voordeel is dat het u niets extra kost. Let op, eens je je hebt aangemeld bij Sky anytime ben je het gereserveerde stuk op je HD kwijt, ook als je nadien besluit om geen Sky anytime meer te gebruiken! Denk dus goed na of je deze optie wil gebruiken.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Klopt wat je zegt. er is een gedeelte van je schijf gereserveerd for Sky anytime. Daarom zie je ook tot wanneer het betreffende programma beschikbaar is. Na deze datum wordt er iets nieuws overheen geschreven. Citaat: We are continuously improving Sky+, and to enable us to make improvements and to offer you more and better services in the future we have reserved part of the hard drive on your box. Sky Anytime on TV is just the first service available to you that makes use of this reserved part of the hard drive. Because of this, even if you opt out of Sky Anytime on TV, you will not be able to use the reserved part of the hard drive to increase the storage space available to you. bron JJK @ JohanT, Je was me net voor. Toch een kleine correcti op jouw bericht. Een dialer is niet nodig. Bij mij werkt het ook zonder. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Dat wist ik niet, ik heb een gewone Sky box en griezel van enige vorm van interactiviteit.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Citaat: Dat wist ik niet, ik heb een gewone Sky box en griezel van enige vorm van interactiviteit. Voordat ik dit bericht las wist ik van het bestaan niet af. Ik ga hier zeker gebruik van maken. Nu maar hopen dat er een beetje degelijke programma's op de schijf worden geschreven. Ik vraag me trouwens af of dit ook in Standby kan. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 @Jean Claude Ik spreek mezelf niet tegen, ik bedoel dus dat het deel van de harde schijf dat ik kan gebruiken voor de planner vol was. Dus neem ik gewoon aan dat er nog een verborgen deel is dat mogelijk ook 80gb is, dus conclusie er zit een schijf van meer dan 80gb in de box waarvan 80gb voorzien is voor jezelf en de rest voor SKY ANYTIME (als je dit aanzet). Sky ANytime staat trouwens standaard aan, ik wist niet dat ik het had tot ik het ineens in de menu zag staan. Heb het zelf niet aangezet. @JohanT Er is geen dialer nodig. Ik gebruik SKY ANYTIME en heb geen dialer. Het is dus ook niet interactief, je kan zelf geen keuze maken of iets beinvloeden. Je kan het enkel aan en uitzetten, bekijken en naar believen copieren naar de planner. Als je iets naar je planner verhuist en dan delete is het ook ineens weg uit je Anytime. Volgens andere gebruikers is er nooit meer dan 20u kijkplezier beschikbaar via Anytime. Momenteel zijn het bij mij 3 tekenfilms en 2 documentaires. De afgelopen 2 nachten zijn er telkens 2 programma's bijgekomen.
opzolder Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 Het is inderdaad een schijn-interactiviteit. Je schijf wordt volgepompt met programma's zonder dat je daar invloed op uit kunt oefenen. Uit de inhoud van de schijf kun je dan kiezen. Je stelt dus je schijf beschikbaar als cache voor Sky, zodat zij gespaard blijven voor interactie met miljoenen kijkers. Op zich een mooie truuk om met beperkte bandbreedte toch de keuze van de kijker te vergroten. Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen