wolfhound Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Wie kan me helpen , ik wil een nieuwe transponder invoeren maar als ik probeer te safen slaat hij de nieuwe transponder niet op. Ik heb deze ontvanger al jaren nog nooit problemen mee gehad tot op heden. Misschien een ander die deze problemen herkend Dreambox DM800 HD PVR-------Visiosat bisat G4 4 Maximum lnb's---------Triax MFD41D Diseqc 4/1 Hotbird & Astra 1/2/3
Gorefest Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Database vol of de transponder bestaat al (of zit er vlak in de buurt) Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Noordzee Geplaatst: 19 juli 2007 Geplaatst: 19 juli 2007 Heb ik ook wel is gehad. Bij mij was inderdaad kennelijk de database vol. Was toen een kwestie van veel niet meer gebruikte freqentie's verwijderen. Een oplossing kan ook zijn om een aantal transponders te verwijderen waarop alleen maar gecodeerde zenders op zitten. Let op : ook op satellieten die je niet kan ontvangen staan waarschijnlijk transponders gevuld in de lijsten. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen