Volgas Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Ik heb reeds vele malen problemen met het offline decoderen. Steker erin en eruit etc alles geprobeert. Continue EPG ophalen staat uit. Module is een Aston 1.07 dualcam met de laatste software versie (18) Het einde van de maand komt weer in zicht dusik wil het graag opgelost hebben. Groeten VOLGAS Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Citaat: Ben onlangs van een de laatste beta (023) terug gegaan naar 015 omdat er zo'n 15 programma's niet gedecodeerd waren. Laatste beta (023)??? Heb ik (weer) iets gemist??? Laatste beta is toch 015... Dat decoderen mislukt wel eens inderdaad. Wat ik altijd doe is toch de stroom eraf een minuutje. Weer aan. Dan in standby laten staan en hij begint weer te decoderen. Als er een beta 023 is dan mag men dit decoderen toch maar weer eens onder de loep nemen.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Hoe kom jij aan beta .23? Als je betatester bent, kan je je beter op een ander forum melden. Hier praten over beta's heeft geen zin!
Volgas Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Geplaatst: 17 juli 2007 heb me vergist, ik draai gewoon met Beta015 Decoderen wil niet ook niet na power on/off snap er niks van.. Groeten Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Brambo's Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Hoeveel CAMs heb je juist? Ik heb regelmatig problemen als beide CI's gebruikt worden. Wat je ook eens kan proberen is vooraleer je de ontvanger in standby zet, eerst eens af te stemmen op BVN of andere FTA zender. Dit kan soms ook helpen. Succes!! - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Citaat: Hoe kom jij aan beta .23? Als je betatester bent, kan je je beter op een ander forum melden. Hier praten over beta's heeft geen zin! zie citaat. Stond oorspronkellijk bij Volgas. Ik ben géén betatester Heef geen zin? 214.15 is 4086 bekeken met 90 reacties!! Is het niet zo dat praten over beta's juist de bedoeling van beta's is?
Volgas Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Geplaatst: 17 juli 2007 Brambo, Bedankt, ga ik proberen. Mod, zet er maar een slotje op Groeten Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen