Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 vraag 1 . aan mijn prullenbak icoon (buroblad) zie ik dat er iets in zit,Als ik deze open is deze leeg (ook bij verborgen bestanden niets) Als ik dan toch prullenbak legen aanklik vraagt hij of ik windows wil verwijderen?? Wat is dit?? Vraag 2 Ik heb xp home sp2 geinstalleerd vanaf fabriek nou heb ik 2 partities C en D. Als ik mijn xp opnieuw wil installeren mbv recovery cd die bijgeleverd is verlies ik dan wel/niet mijn data op de D partitie??
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Vraag1...Is dikwijls te wijten aan een beschadigd bestand.Ga naar de C(boot)- schijf-->rechtsklik op deze--> Eigenschappen-->Extra-->Foutcontrole-->Nu controleren-->Vink in 't volgende raampje de twee opties aan-->Starten. Vervolgens herstart je je computer, en maak je de prullenbak leeg.
Gast Geplaatst: 17 juli 2007 Geplaatst: 17 juli 2007 Sluit alle programma's af en ga naar de Verkenner. In het menu Extra kies je Mapopties, tabblad Weergave en zorg je ervoor dat de optie "weergeven van verborgen bestanden en mappen is aangevinkt...en probeer dan 't bovenstaande nog eens.
Gast Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 Citaat: Sluit alle programma's af en ga naar de Verkenner. In het menu Extra kies je Mapopties, tabblad Weergave en zorg je ervoor dat de optie "weergeven van verborgen bestanden en mappen is aangevinkt...en probeer dan 't bovenstaande nog eens. had het op deze wijze al geprobeert maar zonder resultaat Aangezien ik er ook eens aan zat te denken na een jaar of 2 windows via recovery opnieuw te installeren maar ik met de vraag zit ofdat ik hiermee ook mijn data verlies op partitie D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen