cheapwatcher Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Inmiddels zijn er nu vorderingen geweest. Ik heb de volgende spullen aangeschaft: Visiosat G4 Astra 1/2/3/Hotbird 50 cm muurbeugel 2 x Alps twin LNB 2 x Inverto twin LNB 2 x Edision diseqc switch Maxdigital 225 Maxdigital 220 Smartwi CDS kaart Ik heb het setje gisteren (deels) uitgeprobeerd. De schotel in elkaar gezet en de LNB's erop geplaatst. De muurbeugel heb ik in een workmate geklemd en op het terras neergezet. De LNB's gewoon op 0 stand gezet en een beetje gedraaid tot ik Astra 1 te pakken had. Daarna achtereenvolgens alle LNB's getest door simpel het kabeltje te wisselen. Ik had op alle satellieten meteen beeld:) Ook de HD kanalen van BBC en ITV deden het. Maar de scherpte was niet anders dan een SD kanaal op een 37cm crt tv;) Helaas kon ik Nederland 1 HD niet testen, omdat ik m'n CDS kaart nog niet heb geactiveerd. Dat doe ik pas als ik in de woning ga wonen. Je krijgt toch de 1e maand alle zenders van CDS gratis? Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen