Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 ben in het bezit van een orginele 1.6 kaart van canal+<BR>en heb hier op vrij geschakeld staan c+ en pw maar wil nu stream en telepiu gaan kijken kan ik deze op 1 kaart proggen en zo ja waar vind ik nu in het seca tijdperk nog een goede crd voor deze kaart graag hulp van mede sat liefhebbers.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Je zult hiervoo een allcam moeten hebben. Als je niet weet wat dit is, zoek dan dit forum nog maar eens na, er is genoeg te vinden, zelfs over het irdeto tijdperk. Als je beschikt over een receiver met allcam, moet je de juiste crd file waarschijnlijk zelf bouwen. Hoe dit moet is allemaal al lang besproken op dit board. Een tip: het prog. "Easy Crd creator" kan van pas komen.<P>Exposure<BR>
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 maar kan ik meer dan twee pakketen op mijn kaart zetten of lukt dit niet en waar haal ik uit welke key het is 02 ?
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 de url die op gegeven is klopt helas niet ?<BR>weet iemand de juiste te vertellen.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 een allcam heb je voor teleplu niet nodig, <BR>maar als je jouw vraag goed leest dan weet je dat je al een allcam hebt omdat je al premiere kan kijken en daar heb je een allcam<BR>voor nodig<BR>keys vind je hier <A HREF="http://www.geocities.com/topsatnl/irdeto.htm" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/topsatnl/irdeto.htm</A><BR>maar je moet altijd opletten dat de providers die je wil toevoegen niet het zelfde key nummer gebruiken.<BR>gebruikt teleplu b.v key 2 en je zet deze op je kaart overschrijf je de key 2 van nederland
Bart Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 de link klopt wel...<P>Je kunt er dus wel meerdere paketten opzetten onder het voorbehoud dat blokker1 al maakte. <P>Met veel geluk zou je er C+/ PW/ Stream/ D+/ Nova op kunnen zetten. Moeten ze wel net allemaal een verschillende key gebruiken en dat komt niet zo vaak voor. Daarnaast moeten alle ChId's open staan. Tot slot zul je Stream en Nova vrij regelmatig opnieuw moeten programmeren waarbij je telkens kans hebt dat ze overgaan op een key die je al gebruikt. Momenteel is situatie (van de nietwerkende link) <P>PremiereWorld 10 key 0E <BR>C+NL 00 key 02<BR>D+ (19.12.00) 00 key 0C <BR>Hellas (04.01.01) 00 key 04 <BR>Stream (08.01.01) 00 key 0A <P>en dus kunnen ze alle 5 op één kaart. De recente datums staan bij de providers die vaak van key wisselen en dat dus op die datum gedaan hebben wat ook een redelijke indicatie is voor de frequentie waarmee ze dat doen. <P> Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten