Gast Geplaatst: 21 juli 2007 Geplaatst: 21 juli 2007 hoi, heeft er iemand ervaring met b&w luidsprekers van het type dm303 wat zijn u bevindingen en wat kosten deze nieuw met dank johan
rigave Geplaatst: 25 juli 2007 Geplaatst: 25 juli 2007 Heb jij geluisterd/vergeleken? Wat zijn jouw bevindingen? Wat jij vraagt is luisteren met andermans oren. Ga luisteren/ vergelijken; Als jij ze mooi vindt klinken gaan we naar prijs.
grunnsat Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 Zelf luisteren is altijd essentieel bij luidsprekers. B&W staat al tientallen jaren bekend als één van de betere speaker fabrikanten, met name voor klassieke muziek. Persoonlijk vond ik ze altijd wat te warm klinken, maar veel mensen vinden dat juist mooi. Dit specifieke model ken ik niet.
Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Hier zijn in elk geval genoeg reviews te lezen maar op je eigen oren afgaan is nog steeds het beste.
jaapvdpol Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik heb deze 'boekenplank' speakers aan de muur hangen als front-speakers. Ik ben niet zo'n audiofiel, maar ik vind heeel erg goed klinken. Komt ook een beschijden maar goede bas uit. Je mag ze eens komen beluisteren. Ik weet alleen meer niet wat ze toen kosten. Zijn ze nog wel te krijgen, nieuw? DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen