RobertDeNiro Geplaatst: 22 juli 2007 Geplaatst: 22 juli 2007 Met echte sport-pakket bedoel ik dat CD een pakket zou moeten hebben met het aanbod van Tele2, Sport1 en het Basis-pakket en dat alles dan in 1 pakket tegen een scherpe prijs. Volgens mij is daar een grote vraag naar die nu niet of niet genoeg benut wordt. De winst voor CD zit dan in het feit dat ze veel meer zo'n pakket zullen verkopen. Veel mensen, zoals ik, die nu alleen maar settopbox pakket hebben zullen dan waarschijnlijk zo'n pakket nemen zonder dat ze gaan betalen voor film1 waar het ze toch niet om te doen is. Het zal toch wel zo zijn dat dan de winst die CD zal gaan boeken veel groter is dan het verlies doordat mensen van duurdere pakketten terug gaan. Ik vind 32,50 per maand veel geld voor het combi-pakket waar dat dan allemaal inzit. Ik zou dan gaan betalen voor Film1 en Action Now terwijl ik daar geen interesse in heb. Ik vind het aanbod dan ook niet toegespitst op de interesse van de klanten waarvan ik denk dat wel meer mensen zo denken. Ik neem dan ook geen Tele2 of Sport1Film1. Maar zo'n echte sport-pakket zou ik wel nemen tegen een prijs van zo'n 22,50. En denk ik zeer velen met mij. Veel meer dan dat ga ik niet betalen voor het TV-gebeuren. Denken jullie ook dat dit een gemiste kans is? Clark FlashPVR40, M-vision STX-5, WaveFrontier T90, Golden Interstar 0,3 LNB
Gast Geplaatst: 22 juli 2007 Geplaatst: 22 juli 2007 Het is absoluut belachelijk dat Film 1 en Sport 1 niet apart te verkrijgen zijn. Maar dat geldt voor andere zenders. Als ik zender A wil zien, krijg ik zender B, C, D en E er ook bij....
chukky2 Geplaatst: 22 juli 2007 Geplaatst: 22 juli 2007 idd vele settop pakket . maar op korte termijn zie ik dat ook nog verdwijnen. AAn u de keus dan natuurlijk ik heb combi- pakket
Satwatcher Geplaatst: 22 juli 2007 Geplaatst: 22 juli 2007 Dat Film1 en Sport1 niet los via satelliet te verkrijgen zijn ligt niet aan Canal Digitaal. Daar moet je echt voor bij Chellomedia, eigenaar van deze betaalzenders, zijn. Die stellen namelijk de voorwaarden waarop men het content van het bedrijf via derden platformen mag aanbieden. Dat kabelaars dat wel mogen heeft alles te maken met het feit dat Chellomedia dochterbedrijf van UPC is. En dat op dit moment de consument (nog) geen keuzevrijheid heeft voor het kiezen van een kabeltelevisieaanbieder. Op, onder andere, deze manier probeert men op slinkse manier toch de consument richting digitale kabeltelevisie te krijgen in plaats van andere digitale televisieplatformen. @PieterB De door jou genoemde keuzemogelijkheid zal er in de toekomst zeker komen. IPTV is in deze daar ideaal voor. Echter zal je dan zien dat op de manier zoals jij het voorstelt digitale televisie echt duurder gaat worden. Gewoonweg om de hele structuur die dit met zich meebrengt veel gecompliceerder, en dus bewerkelijker is, dan de huidige. En je dus als consument gewoon de extra kosten die dit met zich meebrengt krijgt doorberekend. Satwatcher ---------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen