Ome Merde Geplaatst: 24 juli 2007 Geplaatst: 24 juli 2007 het Ip-adres van de PC die je wilt overnemen en waar VNC-server draait uiteraard ... merDe deze ruimte is te huur
Checkin Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Geplaatst: 24 juli 2007 Pot vol ..... VNC draaid op beide Pc's, start viewer op een geef het Ip nummer in van de Pc die ik wil overnemen, krijg ik toch en fout melding, Firewall (van Xp) geconfig voor het programma VNC, en in Norton de poorten en IP nummer als algemene regel toegevoegd. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Hoi, sinds kort heb ik en Vista Premium Home laptop erbij wil ook een verbinding maken met Kantoor netwerk (vpn-tunnel clientsoftware Watchguard gaat niet - werkt niet onder Vista punt - komt T.Z.T. een Vista versie voor) welke remote software werkt wel gegarandeerd veilig met Vista Premium Home?????? ????????????????????????????????????????????????????????????? cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Simean Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Citaat: Pot vol ..... VNC draaid op beide Pc's, start viewer op een geef het Ip nummer in van de Pc die ik wil overnemen, krijg ik toch en fout melding, Firewall (van Xp) geconfig voor het programma VNC, en in Norton de poorten en IP nummer als algemene regel toegevoegd. Heb je op de pc die je wil overnemen de vnc server service draaien ? staat er rechts onder naast je tijd een VNC icoontje ? wanneer je daar met de muis over gaat zou je je ip moeten zien. Via die weg kan je ook het passwd instellen voor overname. Als dat allemaal werkt zou ik eens even ter test die norton en windows firewall toestanden disablen zodat je die tenminste kan uitsluiten. ps: ik haat norton hahaha. Succes! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Citaat: Hoi, sinds kort heb ik en Vista Premium Home laptop erbij wil ook een verbinding maken met Kantoor netwerk (vpn-tunnel clientsoftware Watchguard gaat niet - werkt niet onder Vista punt - komt T.Z.T. een Vista versie voor) welke remote software werkt wel gegarandeerd veilig met Vista Premium Home?????? ????????????????????????????????????????????????????????????? cheers tja niemand? ik zag ondertussen enkel dat teamviewer op vista loopt, maar zijn daar ervaringen al mee opgedaan??????? cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik zit net in een GoToMeeting session met mijn firma naar Canada. Van 15:00 tot 18:00h. Ik wou dat ze het nooit uitgevonden hadden..! www.gotomeeting.com
WPW Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 pchelpware draait ook op vista. en tinyvnc als service met het juiste account ook. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 WPW, aha, dus iets meer info is er wel mbt dit soort proggies het zou tijdelijk (totdat onze reguliere lisenties van watchguard zo'n Vista versie uitbrengen) een oplossing kunnen zijn bestanden overhevelen en via remote je mail benaderen Bureau (host) is niet Vista Thuis (client) wel is dat tinyvnc dus geschikt (OP premium Home)? cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gekkenhuis Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 En stel even een vast ip adres is want als je via dhcp werkt dan krijgt de pc een ander ip nummer als je de pc's niet in de zelfde volgorde worden opgestart.
WPW Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Er is nog niet egt iets geschikt anders dan teamviewer, maar met wat tuning is het werkend te krijgen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
pepela Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik gebruik RemotelyAnywhere. De laatste versie werkt op Vista, het is deze die ik gebruik. Je benaderd je PC op je werk met je browser via een https verbinding. Voor mij is deze gewoonweg de beste remote software die er bestaat (en heb er al vele uitgeprobeerd) Andere optie is Radmin 3.0 die werkt ook onder vista. Maar dan moet je de server installen in de pc die je op afstand wilt benaderen en een client versie op de pc thuis. mvg, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 wpw, en pepela Citaat: De laatste versie werkt op Vista onafhankelijk van de basic / home premium / ultimate / bussines niet dat ik daar weer gedonder mee heb? de pc die gaat hosten is een XP-pro op bureau (het allerlastigste is de firewall en watchguard firebox aanpassen zoals je weet, dat moet mijn sysop / beheerder doen, die kosten zijn echt relevant dus effe testen en dan niet werken is grote frust) cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
WPW Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 XP heeft standaard een RDP optie, dat werkt ook met v-basic met de v6 rdp client voor xp. Is slechts 1 poort openzetten. En je komt er niet onder uit om te testen, een beetje beheerder krijgt dit snel werkend. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Citaat: En je komt er niet onder uit om te testen, een beetje beheerder krijgt dit snel werkend. tja dat is altijd zo'n issue met ingekocht / gehuurde kennis hoeveel werk is het? een kwartiertje een half uur een uur ik ga het in ieder geval eens allemaal opzetten en testen komende week. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
WPW Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Moet in een half uurtje te doen zijn (rdp) met testen, half uurtje erbij voor een extra ssl tunnel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen