Checkin Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2007 Citaat: Simean Citaat: Pot vol ..... VNC draaid op beide Pc's, start viewer op een geef het Ip nummer in van de Pc die ik wil overnemen, krijg ik toch en fout melding, Firewall (van Xp) geconfig voor het programma VNC, en in Norton de poorten en IP nummer als algemene regel toegevoegd. Heb je op de pc die je wil overnemen de vnc server service draaien ? staat er rechts onder naast je tijd een VNC icoontje ? wanneer je daar met de muis over gaat zou je je ip moeten zien. Via die weg kan je ook het passwd instellen voor overname. Als dat allemaal werkt zou ik eens even ter test die norton en windows firewall toestanden disablen zodat je die tenminste kan uitsluiten. ps: ik haat norton hahaha. Succes! Foutmelding die ik krijg is " unable to connect host: connection timed out (10060)" Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 weet niet of ik de link mag plaatsen, maar Logmein werkt hier al enkele maanden. www.logmein.com
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen